به گزارش ایرنا ، حسین کاغذلو روز چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار داشت : امروز ایران اسلامی در حالی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار گرفته که عزت و اقتدار آن مورد اعتراف دوستان و دشمنان نظام است.
وی اظهار داشت: امروز نسل چهارم انقلاب اسلامی که دوران انقلاب اسلامی را درک نکرده اند ، شیفته اطلاع یافتن از دستاوردهای نظامی هستند که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده است و این مهم در آستانه دوران بلوغ انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگر احساس می شود.
وی گفت: دهه مبارک فجر ، بهترین زمان برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این مهم زمانی نمود بیشتری پیدا می کند که شرایط پیش از پیروزی انقلاب اسلامی را ذکر کرده و سپس آن چه را که نظام برای ما به ارمغان آورده را به درستی اطلاع رسانی کنیم.
کاغذلو تصریح کرد: امروز تمامی مناطق روستایی شهرستان ورامین به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی از زیرساخت های توسعه برخوردار است و اقدامات عمرانی صورت گرفته در بسیاری از مناطق روستایی ، حتی بیش از مناطق شهری است .
وی افزود : در طول یک سال گذشته تنها یک هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت تدبیر و امید و نظام در مناطق روستایی هزینه شده و چهره این مناطق را به گونه ای تغییر داده که بهانه ای برای مهاجرت روستائیان به شهرها وجود نداشته باشد.
فرماندار ورامین تأکید کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است که اتفاقات چهل ساله ایران اسلامی به درستی بیان شده و مردم از خدمات و برکات انقلاب اسلامی آگاه شوند.

*اولویت اجرای برنامه های دهه فجر آینده سازان ایران اسلامی است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این جلسه با تأکید بر لزوم برگزاری با شکوه دهه مبارک فجر گفت : اولویت اجرای برنامه های دهه فجر آینده سازان ایران اسلامی است.
حجت الاسلام سید محسن محمودی افزود: دشمن در مقابله با ارزش های نظام ، جوانان ایران اسلامی را هدف قرار داده و خنثی کردن این توطئه ها به اطلاع رسانی دستاوردهای نظام برای نسل آینده ساز کشور نیاز دارد.
وی اظهار داشت : تقارن دهه مبارک فجر امسال با ایام شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه ، رنگ و بوی معنوی بیشتری به مراسم پیروزی انقلاب بخشیده ، انقلابی که بر اساس ارزش های اسلامی شکل گرفت و به پیروزی رسید.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به برکت تلاش و از خودگذشتگی امام راحل و حضور مردم به پیروزی رسید و در اصل مردم ، صاحبان اصلی انقلاب هستند بنابراین برنامه های این دهه باید با محوریت مردم و با هدف برخورداری مردم از مواهب نظام اجرا شود.
امام جمعه موقت ورامین تأکید کرد: درست است که دشمن از تمامی امکانات برای وارد کردن هجمه به ایران اسلامی استفاده می کند ولی دستان ما نیز از دستاوردها ، ارزش ها و پیشرفت های نظام کاملا پر است و می توان با استفاده از آن به مقابله با دشمنی پرداخت که هدفی جز نابودی نظام ندارد.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.