سید فرید موسوی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری شورای اداری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیگیریهای زیادی در مجمع برای پایداری بودجه هایی که در لایحه تخصیص داده شده صورت گرفته است.
وی در ادامه افزود: یک سری اعتبار در پیوست بودجه سال 98 برای مترو اسلامشهر و پردیس دیده شده و امیدواریم با حمایت دولت بودجه ها تخصیص پیدا کند تا با توجه به تعداد ساکنین این دو شهر همجوار تهران این پروژه‌ها سریع به نتیجه برسد.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با تغییری که در خصوص متولی دستگاه اجرایی دردولت اتفاق افتاد، مترو اسلامشهر در ابتدای این هفته کلنگ زنی شد و ساخت مترو شهر پردیس پس از کلنگ زنی در دهه مبارک فجر توسط قرار گاه خاتم الانبیا ساخته خواهد شد.
موسوی در ادامه اظهار داشت: مسکن مهر پردیس نقطه توجه در شهرستان پردیس است و معضلات شهر بومهن و دیگر مشکلات این شهرستان تحت الشعاع قرار گرفته است.
وی در ادامه با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار مناسب برای راه‌های مواصلانی اظهار داشت : راه‌های مواصلاتی روستاهای شهرستان وضعیت مناسبی ندارند و باید در جلسه تخصیص اعتبار، بودجه مناسبی برای بازسازی و بهسازی راه‌های روستایی در نظر گرفته شود.
نماینده مجلس با اشاره به سایر مشکلات شهرستان عنوان کرد: رشد سریع جمعیت، مشکل محیط زیست، رفع مشکل لکه های صنعتی ، اشتغالزایی، ساماندهی طرح هادی روستایی و رفع موانع 8 هزار 900 واحد تولیدی، بخش دیگری از مشکلات کلان این شهرستان هستند.

*مشکل مسکن مهر پردیس به بحران ملی تبدیل نشود
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل مسکن مهر پردیس را نباید بگذاریم به بحران ملی تبدیل شود.
فاطمه سعیدی نیز در این جلسه اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی پس از دریافت رای اعتماد قول داد مسکن مهر پردیس را ساماندهی و تا پایان سال 98 این پروژه به سرانجام برساند.
وی در ادامه افزود: امام جمعه شهرستان پردیس بسیار ویژه پیگیر مسکن مهر بود و تسلط ایشان بر این طرح نشان از تدبیر و مردم‌داری است.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان در پردیس همدلی خوبی دارند و با این همدلی حل مشکلات به سرعت انجام می‌شود.
سعیدی در ادامه اظهار داشت: به منظور رفع مشکلات مردم، ما مجمع نمایندگان را به پردیس و دیگر شهرها می آوریم تا مردم زحمت تردد به تهران را نداشته باشند.

* مسولین رفع مشکلات واحدهای تولیدی را در اولویت قرار بدهند
معاون استاندار تهران گفت: رسیدگی به واحدهای تولیدی این استان وظیفه مسئولین است و باید وقت بیشتری برای حل معضل واحدهای تولیدی بگذارند.
شکراله حسن بیگی در جلسه شورای اداری که با حضور برخی از نمایندگان مجمع، معاون وزیر راه و شهر سازی ، فرماندار و سایر روسای ادارات در محل فرمانداری پردیس برگزار شد، اظهار داشت: باید مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی از طریق شهرستان حل شود در غیر این صورت برای رفع و حل به استان فرستاده شود.
وی در ادامه بااشاره به اصل تکریم ارباب رجوع اظهار داشت : مراعات این اصل در ادارات و سازمان‌ها موضوع بسیار مهمی است شان ارباب رجوع باید حفظ شود و آنها پشت درب اتاق‌های مسئولین نمانند.
معاون استاندار تهران شاخص مدیران در نظام جمهوری اسلامی را امانتداری و مردم داری دانست و گفت:امروز وظیفه ما با وجود دشمنان انقلاب سنگین‌تر است و مسئولین باید در بین مردم باشند و به خواسته های آنها توجه کنند.
وی در ادامه عنوان کرد: طرح های گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نو و جوان پسند باشد و خواب ها و نقشه های دشمنان انقلاب را نقش بر آب کند.
معاون استاندار تهران ضمن تقدیر ازعملکرد مدیر عامل جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس اظهار داشت : پس از انتصاب سید مهدی هدایت، بخش بزرگی از مشکلات مردم در مسکن مهر پردیس مرتفع شده است.
شهرستان پردیس در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.