به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، مراسم تشییع پیکر پاک شهید آتش نشان از ساعت 8 صبح از محل ایستگاه یک آتش نشانی از میدان حسن آباد تا خیابان بهشت محل ساختمان شهرداری تهران تشییع خواهد شد.
بر اساس این گزارش، پس از برگزاری مراسم وداع با این شهید آتش نشان و برگزاری اقامه نماز پیکر مرحوم جامعی برای خاکسپاری به امامزاده طاهر (ع) واقع در جاده ورامین، محله خیرآباد منتقل خواهد شد.
شهردار تهران در توییتی، شهادت آتش‌نشان «سید احسان جامعی» را تسلیت گفت.
حناچی در توئیت خود آورده است:غم از دست دادن همکار آتش‌نشان شهید، «سید احسان جامعی» قلب جامعه‌ بزرگ خدمتگزار شهرداری تهران را جریحه‌دار کرد و بار دیگر یادآور شد، همکاران ایثارگر آتش‌نشان، برای ایمنی شهروندان هیچ مضایقه‌ای ندارند. از خداوند منان برای خانواده ایشان صبر و اجر خواستارم؛ یادش گرامی»
همچنین مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در پیامی این ضایعه را به خانواده این آتش نشان و خانواده بزرگ آتش نشانی تهران و سراسر کشور تسلیت گفت.
« سید احسان جامعی» از آتش نشان ایستگاه 63 آتش نشانی تهران شب گذشته درحین عملیات خاموش کردن آتش سوزی یک سوله در شهرک صنعتی بهارستان در جاده خاوران دچار برق گرفتگی شد و در بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
این آتش نشان فداکار در سال 1366 در تهران دیده به جهان گشود و در آذر سال 1388 نیز به خاطر عشق خدمت به مردم و نجات جان و مال انسان ها، حرفه آتش نشانی را انتخاب کرد.
از این شهید یک دختر سه ساله به یادگار مانده است.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.