عادل مصدقی عصر یکشنبه درباره آخرین جزئیات وضعیت جوی در جاده های استان تهران به خبرنگار ایرنا گفت: در محورهای شرقی و کوهستانی استان از جمله شهرستان های شمیرانات، دماوند و فیروزکوه شاهد بارش برف همراه با مه گرفتگی هستیم.
وی ادامه داد: در مسیرهای غربی استان تهران به ویژه محورهای کرج، ساوه، پاکدشت، قم نیز بارش باران در جریان است.
معاون راهداری استان تهران خاطرنشان کرد: برف و باران تمامی جاده های حوزه استحفاظی استان را فرا گرفته و به همین منظور جاده ها کاملا لغزنده است.
وی از رانندگان خواست جهت رانندگی در جاده های استان با احتیاط و رعایت سرعت مطمئنه حرکت کنند.
مصدقی با بیان اینکه تیم های راهداری با تمامی تجهیزات در راه های استان تهران مستقر و به حالت آماده باش هستند گفت: عملیات نمک پاشی در محورهای پردیس- دماوند و همچنین هراز شروع شده است.
وی تاکید کرد: طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران این سامانه بارشی تا فردا (دوشنبه) در استان تهران فعال است و به همین منظور از شهروندان می خواهیم جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی به سامانه 141 تماس حاصل کنند.
معاون راهداری استان تهران همچنین درباره آخرین وضعیت تردد خودروها در جاده های این استان نیز اظهار داشت: تردد خودورها در محورهای شمالی و کوهستانی به ویژه در مسیرهای ورودی و خروجی شهرها پرحجم و نیمه سنگین است اما در سایر محورها تردد خودروها بصورت روان و عادی در جریان است.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.