معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، هدف از اجرای این برنامه را توسعه و ارتقای فرهنگ سلامت اجتماعی و افزایش سلامت جسمانی عنوان کرد و گفت: این برنامه با حضور جمعی از کودکان مبتلا به بیماری صعب العلاج «ای‌بی» که به بیماری پروانه ای نیز شناخته می شود به همراه خانواده آنها برگزارشد.
احسان بیسادی افزود: این برنامه در پی پویش مردمی با عنوان «ای‌بی واگیر ندارد» و با همکاری و مشارکت سازمان مردم نهاد «خانه ای‌بی» برگزار شد و اطلاع رسانی صحیح و ارتقا سطح آگاهی مردم به خصوص مسافران شهر زیرزمینی در زمینه شناخت از این بیماری ژنتیکی از دیگر اهداف برگزاری این برنامه بود.
وی با اشاره به ظرفیت مناسب اجتماعی و فرهنگی مترو به عنوان بزرگترین سازه حمل و نقل درون شهری در تشریح برگزاری این برنامه گفت: در این برنامه شاد و با ایجاد محیطی با نشاط، پروانه های عزیز شهر شاهد اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مانند مولودی خوانی، موسیقی، اجرای مسابقه و استند آپ کمدی توسط گروه های هنری بودند.
معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری خاطر نشان کرد: کلیه سازمان‌ها و انجمن‌های مردم نهاد با مشارکت کارگروه ره‌آورد فرهنگی این معاونت از ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی مترو استفاده کنند.
این برنامه فرهنگی و هنری شامگاه شنبه در ایستگاه مترو تجریش برگزار شد.
ایستگاه مترو تجریش در خط یک مترو و در شمال تهران واقع شده است.
تهرام/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.