به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی شیرازی روز شنبه در نخستین یادواره شهدای مدافع حرم (فاطمیون) استان تهران در حرم امام خمینی(ره) اظهار داشت: ملیت و قومیت برای شهدا فرقی ندارد، چرا که آنان از جایگاه رفیع و منزلت ارزشمندی برخوردارند.
وی با بیان اینکه شهدا واقع بین بوده و بر هوای نفس خود غلبه کردند، افزود: خداوند شهدا را از بین کسانی انتخاب می کند که از میدان جهاد اکبر سربلند بیرون آمده اند.
حجت الاسلام شیرازی عنوان کرد: شهدا با شناخت از خداوند در میدان جنگ با دشمنان مکتب قرآن و اسلام حضور یافتند و از کیان اسلام دفاع کردند.
وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم با خواست خود به جنگ با تروریست ها رفتند، گفت: هیچ تبلیغی در این زمینه انجام نشد و همه شهدا با رشادت و شجاعت وارد میدان شده و در مقابل لشکر کفر ایستادند.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس اظهار داشت: دفاع از حرم حضرت زینب (س) وظیفه همه مسلمانان است و نباید زبان و نژاد را ملاک جنگ با تروریست ها در نظر گرفت.
وی افزود: رزمندگان حریم ولایت حضور تروریست ها در سوریه و عراق را خطری برای ولایت و اسلام دانستند و با تمام قوا وارد میدان نبرد شدند و با روحیه شهادت طلبی، عزت و اقتدار موجب استحکام انقلاب و اسلام و قرآن شدند.
حجت الاسلام علی شیرازی با بیان اینکه امروز باید نگاه، فکر و خط امام راحل در جامعه پررنگ شود، گفت: امام راحل ارزش های دینی و اسلامی را در جهان تقویت کرد و عامل حرکت های بزرگی در عرصه جهانی شدند و وظیفه داریم تا از این ارزش ها دفاع کنیم.
وی با بیان اینکه حمایت و حرکت در مسیر ولایت فقیه از خواسته و پیام شهداست، افزود: در راه دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام باید وارد میدان شد و از این آرمان ها دفاع کرد.
نخستین یادواره شهدای مدافع حرم (فاطمیون) استان تهران عصر امروز (شنبه) با حضور آیت الله سید عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس و جمعی از خانوده شهدای مدافع حرم (فاطمیون) در حرم مظهر امام خمینی(ره) برگزار شد.
استان تهران 590 شهید فاطمیون را تقدیم کرده است.
/6003/1970
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.