حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند با اشاره به دیدار هزاران نفر از مردم قم در سالروز قیام19 دی سال 1356 با بیان اینکه تهدیدهای پوچ آمریکایی ها صرفا برای گرفتن امتیاز مجانی از ملت ایران است، اظهارداشت: تهدید، قول و امضای آنان اعتباری ندارد.
خطیب جمعه دماوند با تاکید براینکه تحقق آرمانها با نقش آفرینی همه ملت و دلسوزان نظام از همه گروه های سیاسی و سلیقه ها محقق می شود، بیان داشت: داشتن صبر و ایستادگی و عدم اعتماد به دشمن رمز پیشرفت و تعالی انقلاب است و امروز در چهل سالگی انقلاب آموختیم که هزینه سازش بیشتر از هزینه مقاومت است؛ پس مقاومت کنیم.
حجت الاسلام فتاح دماوندی گفت: این روزها سران کاخ سفید تلاش می کنند تا با تشدید تحریم های اقتصادی و فشار بر مردم ایران، مملکت را به آشوب و اغتشاش بکشانند اما این خط و نشان کشیدن های ترامپ در شرایطی صورت گرفته که روند تحولات منطقه غرب آسیا این روزها به نمایشگاهی از شکست های زنجیره وار آمریکا و متحدانش تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه آنان با وجود این شکست ها دست از شیطنت و اذیت مردم ایران برنمی دارند، خاطرنشان کرد: گرچه آنان سعی دارند با استفاده از فضای مجازی و شبکه های ماهواره ایی مردم ایران را نسبت به آینده ناامید و از طرفی گروهک های ضدانقلاب را برای اقدامات ضد امنیتی فعال کنند و در 22 بهمن ماه به دنبال فتنه گری هستند اما باید هوشیار باشیم.
این مقام مسئول تاکید کرد تبلیغات دشمن درباره اینکه هر کس با آمریکا ارتباط دارد، مشکلی ندارد، پوچ و دروغین است چرا که شرایط کنونی اقتصادی، سیاسی و دیگر شرایط آمریکا نشان می دهد این کشور بی مشکل نیست.
امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه نمی گوئیم مشکل نداریم، افزود: مشکلات مختلف وجود دارد اما کشورهای غربی نیز با مشکلاتی مواجه هستند و ارتباط با آمریکا مشکلات ما را حل نخواهد کرد؛ چنانکه در مسائله برجام ما با آنان و پنج کشور اروپایی و غربی مذاکره کردیم و کوتاه آمدیم اما مشکلات حل نشد.
وی ادامه داد: ایران با امضای برجام اعتماد جهانی را در صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ایی خود ثابت کرد اما اروپا در آزمون اعتماد سازی برای ایران مردود شد که آزموده را آزمودن خطاست.
حجت الاسلام فتاح دماوندی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد در مقابل این بدعهدی های دشمن ما باید با اعلام تعلیق مرحله ایی تعهدات و دیگری آغاز کردن فعالیت های تعطیل شده هسته ایی کار را انجام دهیم.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.