به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسین توسلی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر پردیس در مسجد الغدیر اظهار داشت: هدف اصلی دشمنان این است که ایران را کشوری بی ثبات به جامعه جهانی معرفی و با این روش تحریم ها و ضربات روانی را علیه ما تشدید کنند.
وی افزود: دشمنان به دنبال بزرگ نشان دادن تجمعات کوچک داخل کشور هستند و با سیاه نمایی سعی دارند ایران را کشوری با مشکلات داخلی فراوان به سایر کشورها معرفی کنند.
امام جمعه شهر پردیس در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مردم ما طی40 سال گذشته با وجود تمام کمبودها و مشکلات پای نظام و رهبری ایستاده اند وسزاوار نیست برای تامین مایحتاج خود مشکل داشته باشند.
توسلی با اشاره به برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: روحیه انقلابی، مدیریت جهادی و راهبردی راه‌های اصلی مرتفع شدن مشکلات کشور هستند چرا که مدیریت معمولی پاسخگو نیست.
وی گفت: اعتماد به جوانان دستاورد و سرمایه دیگری از انقلاب است، فرماندهان دوران دفاع مقدس جوانان 18 تا 26 ساله بودند و جوانان دانشمند هسته ای مایه افتخار و بزرگی ما در دنیا هستند.
امام جمعه شهر پردیس با اشاره به مهمترین راهکار برای تحقق آرمان‌های نظام و رهبری اظهار داشت: فرامین رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب قرار داده و با حمایت از نظام و رهبری به همه دنیا نشان دهیم که مردم ولایتمدار و صبور ایران همیشه پای نظام هستد.
توسلی گفت: هزینه سازش همیشه بیشتر از هزینه مقاومت است و اعتماد نکردن به دشمن رمز تعالی و پیشرفت ملت شریف ایران است.
وی افزود: امروز اقتدار ملت سرفراز ایران تا دریای مدیترانه رسیده است و آمریکا و اسرائیل به دلیل این اقتدار در کشورهایی مانند سوریه و فلسطین در تنگنا قرار گرفته اند.
شهرستان پردیس که در شرق پایتخت قرار دارد بر اساس آمار سال 95، 170 هزار نفر جمعیت دارد.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.