به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حسین رضاپور در خطبه های نماز جمعه جوادآباد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم گفت: سیاستمداران آمریکا با محاسبه دقیق و تحلیل شرایط جهان، مطالب خود را به رئیس جمهور منتقل می کنند و سخنان ترامپ در اصل برگرفته از سیاست های آمریکاست.
وی افزود: اگر امروز همگان از رئیس جمهور فعلی آمریکا به عنوان فردی دیوانه یاد می کند به نظر می رسد سیاست پشت پرده آمریکا تشخیص داده که او را برای ترساندن جهان اینگونه معرفی کند تا کشورهای بدبختی مثل کشورهای همسایه ایران از او حساب ببرند و به راحتی دوشیده شوند.
وی با اشاره به پیش بینی های رهبر معظم انقلاب از تهدیدات دشمنان نظام گفت: زمانی که اسرائیل به لبنان حمله کرد و هیچ کس امیدی به پیروزی حزب الله نداشت ، این رهبر معظم انقلاب بود که فرمودند حزب الله به پیروزی می رسند و یا زمانی که بیش از 90 درصد سوریه اشغال شد رهبر انقلاب فرمودند که بشار اسد می ماند و این نشان از درایت ایشان در شناخت دشمن دارد.
رضا پور گفت: در قضیه برجام، آن زمانی که گفتند با امضای برجام تمام تحریم ها برداشته شده و همه مشکلات کشور حل می شود رهبر معظم انقلاب فرمودند که خیلی به برجام دل نبندند و این ها بدعهدند که این کلام نیز با خروج آمریکا از برجام به همگان ثابت شد.
وی تأکید کرد: این که چرا برخی از مسئولان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل نمی کنند، در خارج از کشور به دنبال حل مشکلات هستند و به سیاست های اقتصاد مقاومتی عمل نمی کند موضوعی است که باید به خوبی به آن پرداخت و علت آن را جویا شد.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه جوادآباد با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت : حضرت زینب(س) بصیرت خود را با شناخت امام زمان خویش ثابت کرد ، ایشان با تحمل تمامی سختی ها و مصائب نه تنها نام خویش که فلسفه قیام عاشورا را نیز ماندگار کرد.

**مشکلات اقتصادی با روحیه جهادی و مدیریت انقلابی حل می شود
امام جمعه خیرآباد ورامین با اشاره به این که مسائل اقتصادی، برای اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه مشکل ایجاد کرده است، اظهار داشت: این مسائل با روحیه جهادی و مدیریت انقلابی حل می شود.
حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه های این هفته نماز جمعه خیرآباد ورامین گفت: هر چند که مسئولان برای رفع فشارهای اقتصادی تلاش هایی کرده اند ولی مشکل اقتصاد کشور فقط با روحیه جهادی و مدیریت انقلابی حل می شود.
وی افزود: امروز مسئولان نظام باید قدر نعمت خدمت رسانی به مردم را که به واسطه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن ها اعطا شده بدانند و اولویت خود را رفع مشکلات اقتصادی مردم قراردهند.
حجت الاسلام طرزی تصریح کرد: مسئولان قوای مجریه، مقننه و قضائیه باید با اولویت قرار دادن مسائل و مشکلات اقتصادی، مردم را در این جنگ نابرابر یاری کرده و دشمن را در این توطئه شوم ناکام کنند.
طزری افزود: دشمن تلاش دارد تا از مشکلات اقتصادی کشور سودجویی کرده و با بزرگ نمایی آنها، کام ملت را به خاطر پیروزی های متعدد و پیشرفت های بزرگ در انقلاب اسلامی، تلخ کند.
وی تصریح کرد: مسئولان نظام باید در مقابله با دشمن باید شجاعانه و عاقلانه رفتار کنند چرا که دشمنان نظام امروز از هر زمان دیگری ضعیف تر شده اند و تنها تلاش دارند تا با ایجاد فشار روانی ، مقاومت مردم را در هم شکنند.
امام جمعه خیرآباد تأکید کرد: اگر در مقابل دشمن با شجاعت ایستادگی کرده و جواب یاوه گویی های او را با پاسخ و اقدام مناسب جواب دهیم ، هرگزبه خود اجازه توهین به نظام اسلامی را نمی دهد.
وی افزود: جواب دشمن، ادب و مذاکره نیست بلکه جواب یاوه گویی دشمن پاسخ قاطع و بهنگام است .
وی با اشاره به تحریم جدید اروپا علیه ایران اسلامی گفت: سه دولت اروپایی که قرار بود بعد از خروج آمریکا از برجام ، راهکار مبادلاتی با ایران را شروع کرده و در مقابل تحریم های آمریکا ایستادگی کنند ، بعد از 9 ماه معطلی نه تنها راه کار نشان ندادند بلکه بر تحریم ها هم افزودند، این اقدام بار دیگر غیرقابل اعتماد بودن اروپا را ثابت کرد.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.