سرهنگ علی ولیپور گودرزی معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران روز چهارشنبه در حاشیه ششمین مرحله دستگیری سارقان پایتخت، به خبرنگاران گفت: روز 21 آذر امسال جسد خانم 50 ساله ای در محل سکونتش در جوادیه تهرانپارس توسط دخترش به مامورین پلیس آگاهی اطلاع داده شد.
گودرزی گفت: در اقدامات پلیسی کارگری به نام امید به همراه یک قبضه اسلحه کمری که مدتی در خانه مقتول مشغول به کار بوده دستگیر می شود.
وی با بیان اینکه فرد دستگیر شده در همان تحقیقات اولیه صراحتا به ارتکاب جنایت با انگیره سرقت اعتراف کرد افزود: قاتل چند ماه پیش در فضای مجازی اقدام به انتشار آگهی جهت کار در منزل کرده بود که مقتوله با وی تماس می گیرد و زمانیکه امید به منزل وی می رود متوجه می شود که مقتوله به تنهایی زندگی می کند و دارای مقادیری پول نقد و طلاجات در خانه است.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: قاتل پس از اطمینان اینکه مقتوله به تنهایی زندگی می کند با تهیه یک قبضه اسلحه کمری با شلیک یک گلوله به سرش او را به قتل رسانده و به ترکیه فرار می کند که پس از گذشت 15 روز و با تمام شدن پول هایش به ایران باز می گردد که توسط مامورین پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر می شود.
تهرام/3225//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.