حمید رضا داداشی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از این تعداد، یکهزار و 215 نفر ساعت دوره آموزش حقوقی، یکهزار و 390 نفر ساعت آموزش های تخصصی و یکهزار و 850 نفر ساعت دوره آموزش مدیریتی ارائه شد.
وی تصریح کرد: هزینه این دوره های آموزشی برای شرکت های تعاونی رایگان و منابع آن از محل اعتبارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تامین و پرداخت می شود.
رئیس اداره کار شهرستان ری عنوان کرد: این دوره های آموزشی به منظور آشنایی مدیران، بازرسان و اعضای شرکت های تعاونی با قوانین و مقررات بخش تعاون در استان برگزار شد.
وی از تاسیس هشت تعاونی جدید در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعاونی ها 56 نفرعضو دارند و برای 80 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده اند.
داداشی یادآور شد: هم اکنون 700 شرکت تعاونی شامل 70 تعاونی کشاورزی، 180 تعاونی خدماتی، 70 تعاونی صنعتی، 50 تعاونی مسکن، و مابقی نیز تعاونی متفرقه در این شهرستان فعال هستند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از 860 هزار نفر از مهمترین شهرستان مذهبی و سیاسی استان تهران است که دارای پنج شهر قیامدشت، شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
10 هزار واحد صنعتی و صنفی در شهرستان ری فعالیت می کنند.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.