استاندار تهران تاکید کرد: باید در فرمانداری‌ها و نشست‌های خاص فاصله مردم و مسئولان را به حداقل برسانیم و با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود مشکلات مردم را حل کنیم.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه ملاقات مردمی امروز با بیان اینکه ملاقات مردمی و نشست صمیمی مسئولان با مردم یکی از راه‌‌های شناخت و درک مسائل و مشکلات مردم برای مسئولان است، گفت: طرح مسائل مختلف از مشکلات اقتصادی و مسائل سرمایه‌‌گذاران تا سایر بخش‌‌‌ها در حوزه بازرسی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌‌ها، موجب می‌‌شود مردم زمان خود را صرف بروکراسی اداری نکنند و با سرعت بیشتری مشکلات مرتفع شود.

وی به نقش اثرگذاری که سامانه "سامد" (ارتباط مردمی دولت) فراهم کرده است، اشاره کرد و اظهار داشت: امروز در تماسی از سوی یکی از شهروندان به سامانه ۱۱۱، موضوع نارضایتی از بازسازی یکی از گلزارهای شهدا در استان تهران مطرح شد که اگر بتوانیم مسائل این چنین را در راستای جلب رضایت مردم حل کنیم اقدامات اثرگذاری انجام می‌‌شود.

استاندار تهران ادامه داد:  ملاقات مردمی فقط حضور مردم در جلسات با مدیران نیست بلکه این مسئولان هستند که باید گاهی با حضور در مکان‌‌هایی مثل مساجد امکان ارتباط بدون واسطه و رو در رو با مردم را فراهم کنند.

به گفته محسنی بندپی، باید در  فرمانداری‌‌ها و نشست‌‌های خاص فاصله مردم و مسئولان را به حداقل برسانیم و با بهره‌‌مندی از ظرفیت‌‌های موجود مشکلات مردم را حل کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.