به گزارش ایرنا ، در این مراسم که روز سه شنبه در محل فرمانداری پیشوا برگزار شد ، از تلاش های سرهنگ مصطفی علیزاده فرمانده سابق انتظامی پیشوا تجلیل به عمل آمد.
سرپرست فرمانداری پیشوا در این مراسم گفت : امنیت، اساس و پایه پیشرفت هر جامعه محسوب می شود این مهم به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی که از احکام الهی و مبتنی بر رأی و نظر مردم است ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
حسین عباسی افزود : امروز ایران اسلامی در منطقه ای پر از جنگ و درگیری به برکت خون شهدا، تلاش های امام راحل (ره)، تدابیر رهبر معظم انقلاب و مجاهدت‌های نیروهای نظامی و انتظامی ، از امنیتی پایدار برخوردار است و بستر مناسب برای پیشرفت جامعه حاصل شده است.
وی با تقدیر از تلاش نیروی انتظامی در برقراری امنیت پایدار در جامعه گفت : رویکرد نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار، اجتماعی کردن آن بر اساس حضور آحاد جامعه است و این مهم باعث شده تا خود مردم در حفظ امنیت یاریگر پلیس باشند.
عباسی اظهار داشت : شهرستان پیشوا به دلیل روحیه و تفکر انقلابی مردم و نیز وجود بقعه امامزاده جعفر بن موسی‌الکاظم (ع) برادر بلافصل امام رضا(ع) یکی از مناطق مهم استان تهران است که به واسطه تلاش نیروهای امنیتی ، انتظامی و مشارکت مردم از امنیت قابل قبولی برخوردار است.
وی اظهار امیدواری کرد در سایه تلاش نیروی انتظامی ، اجرای برنامه های فرهنگی و افزایش مشارکت مردم و امنیت در شهرستان پیشوا تداوم یافته و ارتقاء پیدا کند.
پیشوا با 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 // 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.