فرمانده انتظامی استان شرق تهران گفت: فردی که با حفر یک تونل تقریبا ۷۰ متری منتهی به مسیر لوله اصلی انتقال سوخت از پالایشگاه نفتی "شهر ری" به سمت استان مازندران، اقدام به سرقت فرآورده‌های نفتی می‌کرد در پاکدشت دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: در پی اطلاع از فعالیت مخفیانه فردی در زمینه قاچاق سوخت در یک زمین محصور شده با دیوار واقع در روستای گلزار از توابع شهرستان "پاکدشت" بررسی دقیق موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تحقیقات مقدماتی پلیس، هیچگونه شواهدی مبنی بر ورود سوخت به این زمین محصور شده مشاهده نشد، بلکه بارگیری مقادیر زیادی سوخت از این محل قابل تأمل بود، افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی و حضور کارشناسان شرکت نفت، در بازرسی از محل متوجه قاچاق سوختی که با سرقت عجیبی همراه بود، شدند.
 
سردار ناظری تصریح کرد: در بازرسی از این مکان، یک تونل تقریبا ۷۰ متری منتهی به لوله اصلی انتقال فرآورده‌های نفتی که از پالایشگاه نفتی "شهر ری " به سمت استان مازندران در زیر زمین حفر شده بود، کشف کردند.
 
وی با بیان اینکه متهم با استفاده از شگرد‌های خاص و تخصصی با نصب فلکه ۴۵۰ اینچی در مسیر این خط لوله اقدام به سرقت و قاچاق گازوئیل و سایر فرآورده‌های نفتی می‌کرد، گفت: این خط لوله بنا به نیاز استان مقصد در هر مقطعی سوخت مورد نیاز از قبیل: نفت، گازوئیل و سایر سوخت‌ها پمپاژ می‌کرد.
 
سردار ناظری خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات مقدماتی به همدستی با ۲ نفر دیگر در سرقت از منابع ملی اعتراف کرد و بیان داشت که بیش از ۴ ماه این فعالیت مجرمانه را انجام داده است.
 
فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به اینکه ارزش ریالی این سرقت توسط کارشناسان در حال محاسبه است، بیان کرد: در این رابطه متهم اصلی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.
 
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.