به گزارش ایرنا، هادی سوهانی روز یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی ،همایش‌های بزرگ خانوادگی، اقدامات فرهنگی در سه ماه گذشته رتبه هفتم هیات در فصل تابستان را به رتبه دوم ارتقا داد.
رئیس هیات همگانی شهر پردیس با اشاره به برنامه های در دست اقدام این هیات خاطر نشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی رایگان T.R.Xو کراس فیت در فضای محصور ورزش بانوان در فاز 4 پردیس، معرفی ورزش‌های مهیج هیات همگانی برای جوانان در پارک‌های شهر پردیس، فعال‌سازی 22 کمیته ورزشی هیات و برگزاری برنامه های مشارکتی کمیته ها بخشی از اقدامات این هیات است.
سوهانی با بیان اینکه برگزاری مسابقه آدم برفی را برای هفته آینده برنامه ریزی کردیم افزود: 3 دستگاه اتوبوس علاقمندان را به یکی از روستاهای اطراف شهر پردیس می برد و شرکت کنندگان در مسابقه ساخت آدم برفی با همدیگر رقابت خواهند کرد.
وی با اشاره به مزیت های ورزش همگانی اظهار داشت: همه مردم در تمام رده های سنی به رایگان ورزش می‌کنند.
رئیس هیات همگانی با اشاره به ورزش ادارات خاطر نشان کرد: ورود هیات همگانی به ادارات سلامت و نشاط را به کارمندان ادارات هدیه می‌کند و برای نشاط بخشی به کارمندان ادارات برنامه های خوبی در دست اجرا داریم.
سوهانی با بیان اینکه از سوی هیات همگانی کل استان تهران به هیات همگانی در هر شهرستان کد و شناسه بانکی تخصیص داده می شود، اظهار داشت: طی 8 ماه گذشته موفق به دریافت کد و شناسه نشدیم و برای امور مالی هیات مشکل داریم.
وی در ادامه افزود: با توجه به رتبه بالای هیات همگانی، انتظارات مردم از ما بیشتر است و باید برای پاسخگویی به درخواست‌های به حق همشهریان خود بیشتر تلاش کنیم.
شهرستان پردیس در شرق پایتخت قرار دارد و بر اساس آمار سال 95، 170 هزار نفر جمعیت دارد.
تهرام/9441 // 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.