مدیر روابط عمومی شرکت اتوبوسرانی شهرداری تهران شامگاه یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: به علت نشست زمین در محدوده تقاطع مولوی مسیر شرق به غرب، خط 2 اتوبوس های تندرو از میدان خراسان ، خیابان شوش ، میدان شوش خیابان خیام و میدان محمدیه تغییرمسیر داده شد.
محمد رضا رضایی منش افزود: در مسیر برگشت نیز حرکت اتوبوس تندو از میدان محمدیه، خیابان خیام، خیابان شوش، میدان شوش و میدان خراسان ادامه مسیر داده و سرویس رسانی انجام شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شامگاه یکشنبه درباره جزئیات این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: حوالی ساعت 18 حادثه ایجاد گودال در حوالی چهارراه مولوی به سامانه 125 اعلام و آتش نشانان با تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.
سید جلال ملکی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که گودالی به عمق یک متر در محل ایجاد شده بود که آتش نشانان نسبت به پر کردن این گودال اقدام کردند.
وی خاطرنشان کرد: در این حادثه به فردی آسیب نرسید و خساراتی به مغازه ها و منازل اطراف محل حادثه ایجاد نشد.
ملکی تصریح کرد: این حادثه منجر به تخلیه و مغاز ها اطراف محل حادثه نشد و وسعت این حادثه زیاد نبود.
چهارراه مولوی در غرب تهران و در منطقه 12 شهرداری تهران واقع شده است.
تاکنون این منطقه چندین حادثه ریزش زمین داشته است که برخی از کارشناسان علت این حوادث را احداث خطوط مترو و فرسودن بودن زیرساخت های آن منطقه اعلام کردند.
** محدودیت ترافیکی اجرا نشده است
همچنین جانشین فرماندهی پلیس راهور تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: محدودیت ترافیکی خودروها در محدوده تقاطع مولوی اجرایی نشده است.
سرهنگ حسن عابدی افزود: ترافیک سنگینی بدلیل این حادثه در محدوده تقاطع مولوی ایجاد شد اما بدلیل حجم اندک این حادثه محدودیت ترافیکی در این مناطق انجام نشد.
**فرونشست زمین ایمن سازی شد
شهردار منطقه 12 تهران شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر این مسیر باز است و تردد اتوبوس ها و خودروها به حالت عادی بازگشته است.
علی محمد سعادتی درخصوص علت این حادثه اظهارداشت: مدتی پیش به دلیل فرسودگی لوله آب در این محل فرونشستی اتفاق افتاد که به نظر می رسد حادثه امروز بی ارتباط با این موضوع نباشد.
تهرام/9353 // 7243 // 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.