حمید رضا داداشی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد از طرح ها برای دریافت 634 میلیارد و 656 میلیون ریال به بانک های عامل معرفی و در صورت دریافت وام برای سه هزار و 758 نفر اشتغالزایی می شود.
وی تصریح کرد: از مجموع طرحهای ارائه شده، 28 طرح در حوزه جهاد کشاورزی، 14 طرح در حوزه صنعت، چهار طرح در حوزه میراث و یک طرح تعاونی متقاضی دریافت تسهیلات هستند.
داداشی اضافه کرد: از این تعداد، 124 میلیارد و 967 میلیون ریال تسهیلات به 10 طرح پرداخت شد که زمینه اشتغال 468 نفر را در بخش های مورد نظر فراهم کرده است.
وی ادامه داد: هفت طرح با مبلغ 173 میلیارد و 833 میلیون ریال در بانک ها مصوب شده و تسهیلات در صورت تکمیل مدارک پرداخت می شود، ضمن اینکه مابقی طرح ها نیز منتظر تکمیل مدارک هستند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ری گفت: بانک کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و کارآفرینی امید، عامل پرداخت تسهیلات روستایی، عشایری در این شهرستان هستند.
به گزارش ایرنا، 10 هزار واحد صنعتی و صنفی در شهرستان ری فعالیت می کنند.
بر اساس اعلام نظر رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، نرخ بیکاری در استان 10.7 دهم درصد است که این رقم در شهرستان ری 6 درصد است.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از 860 هزار نفر از مهمترین شهرستان مذهبی و سیاسی استان تهران است که دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.