به گزارش ایرنا؛ سازوکار تشکیل نخستین انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان با حضور تعدادی از نیکوکاران در جلسه روز شنبه در محل فرمانداری بررسی و فعالیت این انجمن آغاز شد.
فرماندار ورامین در این جلسه گفت: فعالیت انجمن خیرین مسکن ساز با حضور مردم و خیرین معنی پیدا می کند و لازم است فعالیت های ساخت مسکن دور از هرگونه وابستگی های اداری پیش برود.
حسین کاغذلو افزود: این انجمن باهدف احداث مسکن برای دهک های پایین جامعه که حتی توان تهیه مسکن مهر را نداشته اند تشکیل شده است.
وی تصریح کرد: حساب 100 حضرت امام ، علاوه بر وظیفه ساخت مسکن برای محرومان، مسئولیت های دیگری نیز بر عهده دارد که برای توسعه فعالیت های ساخت مسکن ، به همراهی خیرّین نیک اندیش نیز نیاز دارد، از این رو این انجمن با عنوان خیرین مسکن ساز نامگذاری شده است.
وی اظهار داشت: انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان ورامین با استفاده از اعتبارات حساب 100 حضرت امام(ره)، بنیاد مسکن و خیرین نیک اندیش ، زیر نظر انجمن خیرین مسکن ساز استان تهران تشکیل شده است و با هدفگذاری مناسب ، نسبت به احداث مسکن اقدام می کند.
کاغذلو تصریح کرد: تلاش این انجمن استفاده از ظرفیت سایر دستگاه ها در حمایت از خیرین است، لذا تلاش می شود انشعابات آب، برق، گاز و پروانه ساخت به صورت رایگان واگذار شود.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.