به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران که پس از انتصاب در این سمت برای نخستین بار در جلسه شورای هماهنگی و در جمع مدیران و مسئولان این اداره کل سخن می گفت اظهار داشت: فعالیت در مجموعه منابع طبیعی بر اساس قانون انجام می شود و سلیقه در انجام کارها به هیچ وجه جایگاهی ندارد.
وی افزود: در خصوص منابع طبیعی قوانین خوب و کافی وجود دارد و اگر چنانچه در مورد موضوعی ابهامی وجود داشته باشد با استعلام از مراجع مورد نظر قابل برطرف شدن است.
طاهری فعالیت در منابع طبیعی را خدمت به همه مردم دانست و تصریح کرد: کار ما در ارتباط با طبیعت و انفال است که از اهمیت بسزایی برخوردار است که در انجام امور، مهم تر از خشنودی خودمان باید رضایت خداوند را در نظر بگیریم.
وی از مجموعه منابع طبیعی به عنوان دستگاه حاکمیتی نام برد و تأکید کرد: یکی از وظایف اصلی ما حفظ عرصه های منابع طبیعی است که در این خصوص رویکرد پیشگیرانه باید مدنظر و در دستور کار قرار داشته باشد.
سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران تعامل و همکاری با دستگاه ها و نهادهای دیگر را راهکاری مناسب برای پیشبرد امور دانست و یادآور شد: در سایه تعامل، همکاری و همدلی می توان بسیاری از موانع پیش رو را برداشت و شاهد سرعت بخشیدن در کارها بود.
وی به ایام ا... دهه فجر اشاره کرد و بیان داشت: باید طوری برنامه ریزی شود تا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه گرامی داشته شود و پروژه های قابل افتتاح در این ایام خجسته به بهره برداری برسند.
این مقام مسئول هفته منابع طبیعی را فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ منابع طبیعی دانست و افزود: این هفته فرصت مغتنمی است تا اهمیت و ارزش منابع طبیعی تجدید شونده به عموم مردم معرفی شود و با برگزاری مراسم های مناسب دستآوردهای منابع طبیعی و آبخیزداری به اطلاع عموم رسانده شود.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.