به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسین توسلی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر پردیس در مسجد الغدیر اظهار داشت: برنامه یک ساله دولت در لایحه بودجه خلاصه شده و از ابتدا تا انتهای سال به عنوان ملاک و معیاردر نظر گرفته می شود.
وی در ادامه با اشاره به مبلغ کل بودجه سال 98 اظهار داشت: هزارو هفتصد و سه هزار میلیارد تومان لایحه بودجه سال 98 توسط رئیس جمهور در هفته گذشته به مجلس ارائه شد تا در مجلس شورای اسلامی بررسی شود.
امام جمعه شهر پردیس گفت: این بودجه در مجلس به دو قسمت نامتعادل تقسیم می شود بیش ازچهار پنجم هزینه جاری وکمتر از یک پنجم بودجه صرف امور عمرانی می شود.
وی در ادامه افزود: مبلغ ناچیزی از بودجه به جاده، مدرسه، بهداشت و فرهنگ تخصیص داده شده است و در برخی موارد بودجه تخصیصی به یک اداره 50 میلیون تومان است که با آن هیچ کاری نمی شود ،کرد.
امام جمعه شهر پردیس گفت: مجلس هیچ نظارتی بر در آمد زایی و مخارج شرکت های عمومی دولت ندارد، بودجه معمولا پس از تصویب در مجلس از شمول قانون گذاری و نظارت خارج می شود.
توسلی با اشاره به انتصاب رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: شیخ صادق آملی لاریجانی حکم انتصاب خود را از ایشان دریافت کردند و در این حکم از سوی مقام معظم رهبری توصیه شده که در دوره جدید باید نگرش جدید و تحول بنیادی در مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت گیرد.
وی گفت: در هفته گذشته دبیر کل جهاد اسلامی با مقام معظم رهبری دیدار کردند و ایشان از حماس ، فلسطینی ها و جهاد اسلامی تجلیل شایانی کرد و فرمودند ان شاالله با فروپاشی رژیم صهیونیستی ملت فلسطین حکومت خود را تشکیل خواهد داد.
شهرستان پردیس در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.