به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه قرچک افزود : بصیرت و شناخت صحیح مردم از توطئه دشمنان باعث شده تا تلاش مخالفین ، معاندین و منافقین داخلی در استمداد از بیگانگان و استکبار جهانی به نتیجه ای که تضعیف نظام است همراه نشود.
وی افزود : ایستادگی و مقاومت مردم در برابر استکبار ، عدم سلطه پذیری ملت و بی اعتمادی همگان به دشمن عواملی است که عصبانیت دشمنان نظام را در پی داشته و آن ها را به فتنه انگیزی علیه نظام وا می دارد.
وی تصریح کرد: استکبار جهانی پس از سال ها شیطنت و فتنه گری ، اعمال قدرت ، صرف میلیون ها دلار آمریکا ،ایجاد همبستگی درکشورهای اروپایی و خیانت های آل سعود فقط توانست برای مدتی گروه های تروریستی را در منطقه حفظ کند ولی در مقابل انقلاب اسلامی با ملت بیدار و رهبری آگاه توانست تا با سلاح ایمان و مقاومت، مدال جهانی صلح ، امنیت و عزت انسانی را کسب کند.
اسماعیلی تصریح کرد: ملت ایران برای حفظ ارکان نظام تا پای جان ایستاده اند ، نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه اسلامیت ، ولایت فقیه و حضور مردم در تمامی عرصه ها بر دشمن پیروز می شود.
وی با اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی در کشور گفت : از بطن تمامی حرف ها ، وعده ها و آمارها ، این واقعیت نمایان است که تنها راه نجات کشور ، توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی بر پایه فرهنگ قرآن و عترت است.
امام جمعه قرچک خطاب به مسئولان گفت : در حوزه اقتصاد و فرهنگ ، مسئولان باید مواضع خود را شفاف بیان کنند ، وابستگی به دشمن و سرمشق گرفتن از توصیه های آنان ، کشور را در ورطه خودکشی و نابودی قرار می دهد.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.