مجید صفری پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا با اشاره به بارش شدید برف در شهرستان دماوند اظهار داشت: با توجه به حجم بارش، هم اکنون ستاد بحران شهرستان در آماده باش کامل هستند.
وی با بیان اینکه تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان دماوند از جمله محورهای هراز و فیروزکوه باز است، افزود: به کمک عوامل راهداری و پلیس راه تردد در محورها امکان پذیر است ولی رانندگان نیاز به تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ دارند.
این مقام مسوول ادامه داد: با توجه به یخ‌زدگی محورها در ساعات پایانی شب و فردا، اسکان مسافران در محورهای هراز و فیروزکوه پیش‌بینی شده است.
وی در خصوص حجم ترافیک در محورها نیز گفت: خوشبختانه با کمک عوامل راهداری، پلیس راه و راهور و بسیج جاده دماوند – تهران حجم سنگین ترافیک بازگشایی شده است و به صورت جدی انسداد وجود نداشت و تنها تردد با کندی همراه بود.
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند همچنین در خصوص پاکسازی معابر شهری نیز تصریح کرد: ستاد برف روبی شهرداری های پنج شهر شهرستان از ساعات ابتدایی بارش برف، مشغول به برف روبی و پاکسازی هستند و در آماده باش می باشند.
فرماندار شهرستان دماوند در خصوص قطعی برق در برخی نقاط شهر دماوند افزود: سقوط سه اصله درخت در شهر دماوند، موجب سوختن ترانس برق و قطع بخشی ازبرق این شهر شده است که نیروهای امدادی شبکه برق در حال تلاش برای اتصال برق هستند.
صفری با اشاره به قطع جریان دکل تلویزیون دیجیتال شهر دماوند گفت: دکل دیجیتال شهر دماوند نیز به علت خاموشی برق قطع شده که هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا مشکل این بخش نیز هرچه زودتر برطرف شود.
وی بیان کرد: حجم کار با توجه به جاده‌های موصلاتی بین‌شهری و روستایی شهرستان بسیار زیاد است ولی با وجود امکانات محدود است، همه در حال خدمت رسانی می باشند.
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.