به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید استاندار تهران از کانون های آلاینده محیط زیست جنوب پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 70 میلیارد تومان از این اعتبار در حال تخصیص است که 34 میلیارد تومان آن برای تجهیز تصفیه خانه واوان اسلامشهر هزینه و مابقی نیز در دیگر کانون های آلاینده جنوب پایتخت هزینه می شود.
وی تصریح کرد: مابقی اعتبار پیش بینی شده نیز در حال پیگیری است و تا پایان سال 1398 اختصاص می یابد.
جمالی پور افزود: در راستای رفع بوی مشمئز کننده اطراف محور قم اهتمام جدی صورت گرفته و تلاش می شود تا سال آتی این معضل رفع شود.
وی عنوان کرد: شهرداری تهران متعهد شده که در زمینه رفع بوی بد محور قم در دو طرف اتوبان را تا نزدیک فرودگاه امام خمینی (ره) درختکاری کند.
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تمامی واحدهای آلوده کننده در جنوب پایتخت متعهد به نصب تصفیه خانه شدند و این افراد با تامین اعتبار و دریافت وام های کم بهره می توانند به تعهدات خود عمل کنند.
وی افزود: اقدامات موثری نیز در زمینه کاهش بو در اطراف محور قم انجام گرفته و برنامه ریزی ها و اقدامات در راستای رفع این معضل ادامه دارد.
استاندار تهران امروز پنجشنبه به همراه فرمانداران شهرستان های ری و اسلامشهر، مدیران کل آب منطقه ای و محیط زیست استان تهران از شهرک لبنیات، تصفیه خانه فاضلاب اسلامشهر و مجتمع دفن زباله آراد کوه بازدید کردند.
تهرام/1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.