به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی تهران، ساعت 10 و 35 دقیقه امروز به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران مبنی بر برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با گاردریل، ماموران آتش نشانان ایستگاه 20 را به محل حادثه در شرق به غرب بزرگراه شهید فهمیده، بعد از بزرگراه آزادگان اعزام کرد.
به گفته فرمانده آتش نشانان اعزامی؛ یک دستگاه خودروسواری 206 با 2 سرنشین در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید فهمیده حرکت می کرد که به علت نامعلومی از مسیراصلی خود منحرف شده و به شدت با گاردریل برخورد کرد.
علیرضا بابایی افزود: دراین حادثه هر 2 سرنشین خودرو که 23 و 64 ساله بودند، به شدت مجروح شدند که قبل از رسیدن آتش نشانان توسط شهروندان از داخل خودرو خارج شدند.
وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله همزمان با ایمن سازی محل حادثه، اقدام به قطع جریان برق خودرو کردند و مصدومین حادثه را تارسیدن عوامل اورژانس به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند.
بابایی بیان کرد: نیروهای عملیات به سرعت گاردریل را با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات برش داده و خودرو را آزاد کرده و به حالت اولیه بازگرداندند.
این فرمانده آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این حادثه رانندگی هم اکنون توسط پلیس راهور در حال بررسی است، گفت: هر 2 مصدوم به وسیله آمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.
تهرام/7243/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.