سید مهدی هدایت امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تشکر از نمایندگان حوزه انتخابیه، اظهار داشت: محسن علیجانی، نماینده مجلس شورای اسلامی قول دادند که با کمک تمام نمایندگان مجمع استان تهران از ردیف هایی که برای مسکن مهر پردیس در لایحه بودجه 98 دولت دیده شده مراقبت کنند تا این بودجه مصوب شود.
وی در ادامه افزود: کلید حل موضوعات پردیس تصویب این بندها در لایحه بودجه 98 است.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: پی‌گیر اخذ مصوبه هیات وزیران در ارتباط با مساعدت و کمک مالی از محل منابع شرکت عمران شهر جدید پردیس به عنوان راهگشا و یک موتور محرک برای مسکن مهر هستیم تا در بخشی از هزینه ها به متقاضیان و مالکان کمک کنیم.
هدایت با اشاره به رفع مشکلات با نظر مساعد وزیر راه و شهرسازی، معاون وزیر و قائم مقام وزیر راه و شهر سازی در مسکن مهر خاطر نشان کرد: با تعامل مشترکی که بین ما و سازنده فاز 11 ایجاد شده تا آخر سال 98 تمام واحدهایی که در مرحله ساخت 80 درصد، رنگ آمیزی و نصبیات هستند تکمیل و به متقاضیان و مالکان تحویل می دهیم.
وی افزود: نقطه بحرانی پروژه فاز 11 مسکن مهر پردیس بحث تکمیل محوطه سازی‌ها، امور زیر بنایی و روبنایی است که برای تکمیل و سرعت بیشتر کار را با شرکت کوزو ترکیه پیش می بریم با این شرایط از این پس فضای کار در فاز 11 بهتر خواهد شد.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان به کار گیری یک شرکت توانمند برای رفع مشکلات زیر بنایی و روبنایی فاز 8 مسکن مهر پردیس اظهار داشت: با چند سرمایه گذار برای احداث مرکز محلات وارد مذاکره شدیم ، شرکای ما در این فاز مدرسه، مسجد، پارک، سرای محله را می سازند و در پایان کار بخشی از واحدهای تجاری سازی شده به آنها واگذار می شود.
هدایت در ادامه افزود: هدف بلند ما ساخت و ایجاد مراکز محلات و تجاری به منظور خدمت رسانی به ساکنان فاز 8 پردیس است که از خدمات اولیه محروم هستند.
وی گفت: تکمیل ساخت 8 مدرسه در فاز هشت با فراخوان پیمانکار قبلی، تکمیل ساخت مسجد با پرداخت 170 میلیون تومان به مسجد ساز و پیمانکار قبلی و مذاکره با دانشگاه علوم پزشکی برای ایجاد امکانات درمانی در درمانگاه های این فاز بخش دیگر از فعالیت های ما برای مرتفع شدن مشکلات ساکنان و مالکان فاز 8 است.
وی گفت: در طرح کوتاه مدت، یکی از مدیران را به عنوان مدیر خدمات شهری منصوب کردیم تا خدمات رسانی بهتری برای ساکنان و مالکان این فاز داشته باشیم.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به بازدیدهای شبانه خود از فازهای جدید مسکن مهر عنوان کرد: هر شب به همراه همکاران به منزل ساکنان فازهای جدید می رویم تا از نزدیک موضوعات و مشکلات را بررسی کنیم و تصمیم گیری موثری داشته باشیم.
هدایت ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های وزیر راه و شهر سازی که با حضور خود در پردیس حمایت خود را به ما نشان دادند، اظهار داشت: با کار جهادی و شبانه روزی در جهت تکمیل پروژه ها و تحویل آنها به مالکان وظیفه خود را در قبال مردم به انجام می رسانیم.
شهرستان پردیس که در شرق پایتخت قرار دارد بر اساس آمار سال 95 ، 170 هزار نفر جمعیت دارد و پس از بارگذاری کامل مسکن مهر به 700 هزار نفر می رسد.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.