به گزارش خبرنگار ایرنا، روز چهارشنبه تعداد زیادی ازبانوان سالمند و میانسال و جوان و دختران خردسال صبح امروز به محوطه روبروی دهیاری روستای اصطلک آمدند و با راهنمایی مربی، حرکات نرمشی و کششی انجام دادند.
در حاشیه این مراسم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تقدیر از همراهی فاطمه ابراهیمی، دهیار روستای اصطلک اظهار داشت: توسعه ورزش بانوان روستایی توسط کارگروه‌های تخصصی یکی از اهداف ما برای نشاط افزایی در روستاهای شهرستان است.
محمد سیفی در ادامه افزود : مشارکت ورزشی زنان روستایی نقش بسزایی در افزایش سرانه ورزشی و ارتقای سلامت بانوان دارد.
معاون اداره ورزش و جوانان در این همایش ضمن تقدیر از همراهی شورای اسلامی روستا در برگزاری این همایش، خاطر نشان کرد: نهادینه سازی رویدادهای ورزشی و بستر سازی جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی در روستا‌های شهرستان، اهداف اصلی ما برای ایجاد انگیزه در زنان روستایی برای ورزش روزانه هستند.
عاطفه درخشان دارا در ادامه خاطر نشان کرد: بانوان اقوام مختلف در این روستا حضور دارند که هر یک فرصتی مناسب برای آموزش صنایع دستی، معرفی غذاهای محلی به سایر زنان روستایی در فضاها و اماکن ورزشی است.
وی در ادامه ضمن تقدیر از حضور گسترده بانوان روستایی از این همایش افزود: اعزام مربی و برگزاری کارگاه‌های توان‌افزایی در حوزه فرهنگی، جوانان و بانوان را در دست اقدام داریم.
گفتنی است، در این همایش 14 هدیه از سوی دهیاری و شورای اسلامی روستا به قید قرعه به بانوان شرکت کننده اهدا شد.
روستای اصطلک از توابع شهر بومهن در شهرستان پردیس است که در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441/1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.