به گزارش ایرنا محسن هاشمی روز سه شنبه پس از یکصد و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا پیمانکاران تعیین تکلیف نمی شوند و مقابل ساختمان شورای شهر تجمع می کنند، اظهارداشت: منظور از تجمع پیمانکاران، شورا نیست بلکه با توجه به مجاورت ساختمان شورا و شهرداری، منظور آنها شهرداری است.
وی تاکید کرد: موضوع بدهی پیمانکاران در جلسه‌ هم‌ اندیشی با شهردار تهران، مطرح شد.
هاشمی با بیان اینکه شهردار هم قول داد که این مشکل رفع شود، افزود: طلب پیمانکارانی که کمتر است به شکل 90 به 10، یعنی پرداخت بدهی هایی با رقم پایین پرداخت شود.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: همچنین پرداخت طلب پیمانکاران با رقم‌های بالا باید در دستور کار قرار بگیرد.

*مصوبات امروز شورای شهر
هاشمی در جمع خبرنگاران با تشریح جلسه امروز شورا اظهارداشت: امروز همه اعضا حالشان خوب بود و جلسه آرامی داشتیم.
وی افزود: امروز بررسی لایحه تعرفه جابه جایی درختان در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و تصویب شد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در ادامه مصوبات لایحه امداد و نجات که مربوط به دوره گذشته مدیریت شهری بود، در دستور کار قرار گرفت و اعضا پیشنهاد کردند که در این زمینه دولت تکالیفی را برعهده دارد و باید در لایحه شهرداری تکالیف دولت لحاظ شود؛ به همین منظور این لایحه برای بررسی بیشتر به شهرداری برگشت داده شد.
هاشمی افزود: اعضای شورا در ادامه طرح ساماندهی خیابان کارگر، را در دستور قرار دادند که این طرح برای بررسی بیشتر این موضوع به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شد.
وی ادامه داد: اعضای شورا 2 پلاک ثبتی در خصوص باغ یا عدم باغ بودن را در دستور کار قرار دادند که از این دو پلاک ثبتی یک پلاک به عنوان باغ و دیگری غیر باغ تشخیص داده شد.

*اظهار نظر رئیس شورا درباره حادثه دانشگاه آزاد
هاشمی در پاسخ به این پرسش که شما چه اظهارنظری درباره حادثه دانشگاه آزاد و مشکلات پیش آمده دارید؟، اظهارداشت: قرار شد پدر به پسر ربطی نداشته باشد.
تهرام/7244/ 7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.