به گزارش ایرنا ، محسن خرمی شریف در مراسم افتتاحیه طرح ممیزی املاک که روز سه شنبه در محل شهرداری قرچک برگزار شد اظهار داشت : طرح ممیزی املاک شهری با هدف تحقق عدالت اجتماعی و دست یابی به اطلاع به روز با استفاده از تجربه کارشناسان شهری در 4 گروه 2 نفری و بهره گیری از تجهیزات نوین ثبت اطلاعات اجرا می شود.
وی افزود :این طرح با هدف ثبت و نگهداری سوابق املاک، معابر و مشاغل در سیستم، آگاهی از اطلاعات به‌روز وضعیت موجود تمامی املاک و معابر، تسهیل در دستیابی به اطلاعات و محاسبات عوارض نوسازی و عوارض کسب و پیشه، ایجاد بستر مناسب در تسریع و آسان‌سازی امور شهرداری، امکان ارائه خدمات مکانی مربوطه در سیستم یکپارچه شهرسازی و نوسازی و امکان گزارش‌گیری دقیق از تعداد و مشخصات املاک و معابر با کاربری‌های مختلف اجرا می شود.
وی گفت: اجرای طرح ممیزی املاک شهری ، مسیر توسعه و پیشرفت را در سایه دست یابی به اطلاعات جامع هموار می کند چرا که اطلاعاتی که امروزاملاک قرچک ، مربوط به 10 سال پیش است.
شریف از شهروندان خواست تا در هنگام مراجعه مأموران اجرای طرح ممیزی شهری، مدارکی نظیر سند مالکیت، فیش‌ آب، برق و گاز، پروانه ساختمانی، پایان کار و مدارک شناسایی مالک را در اختیار اجراکنندگان طرح قرار دهند.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.