سعید أوحدی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران روز شنبه در بزرگداشت ٩ دی که در مرکز همایش های فرهنگی و هنری بهاران برگزار شد افزود: در طول تاریخ انسان ها براساس آنچه در اطراف آنها رخ می دهد به دو دسته آدم های با بصیرت و بی بصیرت تقسیم می شوند.
وی ادامه داد: انسان های بصیر از زمانه خود جلوتر هستند و اگر از ٩ دی حرف می زنیم می خواهیم بفهمیم با بصیرت مردم چه معجزه ای در ٩ دی ماه سال ٨٨ و بعد از انتخابات رخ داد.
رئیس فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: نداشتن بصیرت اعضای کشورها، منطقه را به جنگ کشاند و آمریکا با هفت تریلیون هزینه مجبور به عقب نشینی از کشورهای عربی شدند.
وی ادامه داد: بصیرت با کلام خدا به وجود می آید و اگر انسان تقوا پیشه کند بصیرت و قوه تشخیص را خدا به ما عطا می کند.
**9 دی بر شکست های دشمنان افزوده شد
سخنگو و مدیرکل روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این همایش با بیان اینکه ما باید با تبیین درست، انقلاب اسلامی را به جوانان بشناسیم گفت: 9 دی سال 88 یکی از حوادثی بود که به شکست های دشمنان افزوده شد و یک تجربه تلخی برای دشمنان رقم خورد.
سردار رمضان شریف افزود: ما هیچ پدیده ای را نمی توانیم بدون توجه به حوادث قبل و بعد از آن واقعه قضاوت کنیم حادثه 9 دی ماه را نمی توان بدون توجه به تاریخ 30 سال پس از انقلاب قضاوت کرد.
وی افزود: اگر بخواهیم قضاوت منصفانه، عادلانه و محققانه ای داشته باشیم باید به صورت یک بسته به حوادث نگاه کنیم و به حوادث قبل و بعد از آن بپردازیم نظیر موضوع 9 دی که بزرگ ترین پشتوانه آن، مردم بودند و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
سردار شریف با بیان اینکه اگر حوادث قبل از انقلاب را به صورت یک مثلث در نظر بگیریم یک ضلع آن فرهنگ، یک ضلع امام خمینی(ره) و یک ضلع دیگر آن حضور مردم از بدو انقلاب تا امروز است گفت: صاحبان اصلی کشور و انقلاب مردم هستند اگر بخواهیم صادقانه و بدون اقرار به این جمله اشاره کنیم همه حوادث قبل انقلاب تا امروز توسط دشمنان به صورت آگاهانه طراحی و با حضور متراکم و پرشور مردم و در سایه تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به پیروزی رسیده ایم.
سخنگو و مدیرکل روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بدون حضور مردم امکان پیروزی انقلاب در مقابل رژیم ستم شاهی ممکن نبود
سردار شریف خاطرنشان کرد: بیش از 17 هزار از مردم ما را به شهادت رساندند و مردم در تمامی این حوادث حضور مردم پر رنگ داشته اند.
سردار شریف ادامه داد: متاسفانه هشت ماه هزینه سنگینی به کشور و مردم وارد شد و بعد از آن با تلاش و تدبیر حکیمانه رهبر در جذب حداکثری برای دوستداران انقلاب تحقق پیدا کرد و مردم بدون نگاه جناحی برای پایان دادن به قائله همگی با هم تلاش کردند تا فتنه88 به حماسه 9 دی تبدیل شد.
وی گفت: در سال 88 پس از گذشت 30 سال از پیروزی انقلاب اسلامی حدود40 میلیون از مردم پای صندوق های رای رفتند و تا روز جمعه اتفاق ناامن کننده در کشور نداشتیم و بی بی سی اعلام کرد حدود 40 میلیون نفر در انتخابات شرکت کرده اند و به طور همزمان محمود احمدی نژاد و سید میرحسین موسوی را برنده اعلام کرد و خود را به اصطلاح بی طرف عنوان کردند.
شریف ادادمه داد: جوانان حق داشتند هیجانی شوند چراکه گزینه ها بسیار زیرکانه انتخاب شده بود و جوانان با توجه به اخبار رسانه های بیگانه به اشتباه افتاده بودند و دشمن روی موج سوار شد و در همان زمان نقطه عطف تحریم های سنگین رقم خورد.
وی تصریح کرد: دشمنان در بزنگاه های سیاسی نظیر انتخابات از رسانه های خود استفاده می کنند و اخبار جانبدارانه منتشر می کنند.
**پیروزی انقلاب و 9 دی را جشن خواهیم گرفت
امیرمحسنی شهردار منطقه 17 نیز در این نشست گفت: به روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و 40 سال حلاوت و پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک می شویم و آن را با هم جشن خواهیم گرفت و همانطور که در 9 دی 88 مردم به پیام رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و حماسه آفریدند ما نیز این روز را جشن خواهیم گرفت.
تهرام3036//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.