به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفت: سعید(قاتل) چندی پیش سهامی به مبلغ 120 میلیون تومان خریداری کرده و پس از مدتی به پشتوانه سهام، یک وام 60 میلیون تومانی دریافت کرده است.
وی افزود: متهم پس از مدتی تصمیم به فروش سهام خود گرفته و بواسطه یکی از دوستان سهام خود را به خانم دکتر فروخته است و ایشان نیز تمامی پول سهام را پرداخت کرده بود و در زمان انتقال سهام به مقتوله متوجه شده که انتقال قانونی سهام تنها پس از تسویه کامل وام دریافتی امکان پذیر است.
گودرزی ادامه داد: به همین علت متهم از مقتوله درخواست زمان کرده تا وام دریافتی را تسویه کند و ایشان نیز چندین نوبت به وی فرصت داد اما با این وجود سعید قادر نبود وام خود را تسویه کند تا اینکه صبح روز 20 آذر 97خانم دکتر با وی تماس گرفت و زمانیکه سعید به ایشان گفت که هنوز اقدامی در خصوص تسویه ی وام صورت نگرفته، تهدید کرد که به اتهام کلاهبرداری شکایت خواهد کرد.
وی با بیان اینکه متهم از مقتوله درخواست ملاقات حضوری را داشته است اظهار داشت: مقتوله به مقابل ایستگاه مترو جوانمرد قصاب آمد و آنجا سوار ماشین قاتل شد و در طول مسیر حرکت به سمت محل کار خانم دندانپزشک از ایشان برای تسویه وام درخواست مهلت دوباره کرد اما وی دیگر حاضر به انجام این کار نبود.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت سعید در این باره توضیح داد: خانم دکتر تهدید خود مبنی بر طرح شکایت را دوباره تکرار کرد که من در یک لحظه کنترل خود را از دست دادم و با فشار دادن گلویش او را خفه کردم و بی هدف به مسیر خود ادامه دادم تا از شهر خارج شدم و به جاده منتهی به فرودگاه امام خمینی (ره) وارد شدم.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم در نقطه ای خلوت جسد را از ماشین پیاده کرده و با بنزین داخل صندوق عقب، جنازه را به آتش کشیده و به سرعت از محل دور شده است.
گودرزی افزود: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی دادگاه عمومی و انقلاب فشافویه صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
تهرام/3225 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.