به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه های نماز جمعه خیرآباد ورامین با اشاره به تحریم ها و فتنه های اقتصادی دشمنان نظام گفت: امروز دشمن تلاش دارد تا با تحریم و فشار اقتصادی این دروغ را القاء کند که نظام به آخر خط رسیده است و راه برون رفت کشور از مشکلات ، پیوستن به آغوش آمریکاست و جای تأسف است که عده ای معدود در کشور نیز از تمام امکانات استفاده می کنند تا این مطلب را به به باور عمومی تبدیل کنند.
وی تصریح کرد: اینکه رئیس جمهور آمریکا بدون آن که هیچ یک از مسئولان عراقی با او دیدار کند تحت شدیدترین تدابیر امنیتی شبانه به عراق سفر کرده است و در جمع نیروهای نظامیان آمریکایی سخنرانی می کند نشان از اوج حقارت آمریکا در منطقه دارد.
وی تأکید کرد: دشمنانی که روزی قصد داشتند ایران اسلامی را منزوی کنند ، امروز خود در انزوای کامل به سر می برند و در مشکلاتشان غرق شده اند.
طزری اظهار داشت: مشکلات اقتصادی و شرایط کنونی کشور در سایه توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی و میدان دادن به جوانهای انقلابی و متعهد قابل حل شدن است.
وی با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم 12 در خلیج فارس گفت: این رزمایش عظیم ثابت کرد که اگر کسی قصد تعرض به حریم جمهوری اسلامی را داشته باشد ، نابود می شود ، کشورهای مرتجع منطقه که خواب رویارویی با جمهوری اسلامی را در سر می پرورانند باید با نتایج این رزمایش متوجه شده باشند که در صورت تعرض به حریم ایران با اقتدار ایران اسلامی مواجه می شوند.
امام جمعه خیرآباد با گرامیداشت حماسه نهم دیماه سال 88 اظهار داشت : یادآوری فتنه از آن جهت اهمیت دارد که باور داشته باشیم فتنه دشمنان تمام شدنی نیست و باید با حفظ هوشیاری و حضور در صحنه ، توطئه دشمنان را خنثی کنیم.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.