به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن ترابی گودرزی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به سالروز راهپیمایی عاشورایی 9 دی ماه در سال 88 عنوان کرد: با حضور گسترده مردم پاسخ قریب به 8 ماه آشوب ها داده شد.
وی با بیان اینکه باید بدانیم این فتنه با برنامه ریزی عوامل بیرونی ایجاد شده بود ادامه داد: بعد از فتنه 78 دشمن 10 سال تلاش کرد تا این نقشه را اجرا کند و به بهانه تقلب در انتخابات این فتنه را آغاز کرد.
ترابی گودرزی با بیان اینکه تقلب در انتخابات یک بهانه برای فتنه گران بود، خاطرنشان کرد: این فتنه اتفاقی نبود بلکه برنامه ریزی شده بود و سران فتنه در داخل هم با وطن فروشی دست همکاری به عوامل خارجی دادند اما چهره فتنه گران روشن شد و مردم دیدند که انتخابات بهانه است و این فتنه گران حتی به عاشورای حسینی هم توهین می کنند.
وی یادآور شد: حضور پرشور مردم در روز 9 دی ماه به جهانیان نشان داد ملت ما روشن هستند و از ارزش های خود دفاع می کنند و دشمن سعی می کند از طریق پیاده نظام خود در کشور و رسانه های خود حادثه 9 دی را کم رنگ کند.
ترابی گودرزی در ادامه حادثه دلخراش کشته شدن 10 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات در حادثه ی واژگونی اتوبوس را به مردم و خانواده ی آنان تسلیت گفت و از مسئولین خواست به این مساله رسیدگی جدی کنند.
خطیب جمعه رباط کریم رحلت هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت و با اشاره به فضایل اخلاقی ایشان اظهار کرد: ایشان هیچ وقت به دنبال مطرح کردن خود نبودند و از خلقیات بسیار خوب وی وفاداری به نظام جمهوری اسلامی بود.
تهرام/7247//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.