به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حسین قدوسی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به این که دشمن سیلی خورده از مقاومت ملت ایران تلاش دارد تا اصل نظام با خطر مواجه شود افزود : از نخستین روزهای پیروزی انقلاب ، دشمن فتنه انگیزی خود را علیه نظام نوپای اسلامی آغاز کرد و امروز نیز گرانی و مشکلات اقتصادی را به عنوان فتنه ای جدید ، علیه ملت ایران تدارک دیده است تا مقاومت مردم را در هم بشکند و راه آنان را از انقلاب جدا کند.
وی از مسئولان خواست تا با تدبیر و درایت ، گرانی ها را مهار کنند.
امام جمعه موقت ورامین گفت: دشمنان باید بدانند که مردم ایران تا پای جان از دستاوردها و ارزش های نظام دفاع می کنند و هیچ گاه از مشکلات و موانع خسته و دلسرد نمی شوند.
قدوسی همچنین با گرامیداشت حماسه نهم دیماه سال 88 گفت: در جریان فتنه سال 88 زمانی که بدخواهان نظام به مقابله با ارزش های اسلامی و اصل نظام پرداختند، حسینه ها را به آتش کشیده ، مقدسات دینی را به سخره گرفته و درعاشورای حسینی هنجار شکنی کردند ، مردم وارد میدان شده و در صفوف به هم فشرده ، طومار فتنه گران را در هم پیچیدند.
وی اظهار داشت : خداوند متعال عشق و ارادات به نظام را در دل مردم انداخته است و با معجزه ای الهی، در نهم دیماه بساط فتنه گران را جمع کرد.
قدوسی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی همچون یوم الله 22 بهمن، در نهم دیماه 88 نیز به فرموده رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با حضور حماسی در تجمع این روز، از میراث گرانقدر امام و شهیدان حراست کردند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره محمد حسین شیرازی، حسن کریمی، مسعود میرزایی و ابوالفتح گلعباسی ، شهدای قیام دهم دیماه سال 57 ورامین گفت : شهدای 10 دی 57 ورامین در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 ، نهال نوپای انقلاب را آبیاری کرده و زمینه نابودی رژیم ستم شاهی را فراهم کردند.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.