به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی کمیته امداد استان تهران، حسین خجسته فاضل گفت: هم اکنون در استان تهران سه هزار مسجد وجود دارد که طبق هماهنگی‌های انجام شده با ائمه جماعت دو هزار مسجد آمادگی خود را برای سپرده گذاری در صندوق اعلام کردند.
وی تصریح کرد: در راستای هم افزایی و ترویج سنت پسندیده قرض الحسنه باید از ظرفیت‌های موجود در جامعه برای خدمت به نیازمندان بهره برد چراکه هر مسجد می‌تواند با سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به نیازمندان محل همان مسجد تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کند.
مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران به اهداف این طرح اشاره کرد و افزود: بستر سازی برای ترویج و احیای سنت قرض الحسنه با محوریت مساجد در بین نمازگزاران، کسبه و اهالی محل، شناسایی و معرفی خیران و نیکوکاران برای مشارکت در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از مهم‌ترین اهداف این طرح است.
خجسته فاضل با بیان اینکه پیش از این طرح مسجد امام خمینی (ره) بازار، دو میلیارد تومان در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت سپرده گذاری داشته اند، ادامه داد: این مبلغ در قالب تسهیلات 50 میلیون ریالی به 400 نفر از خادمان مساجد پرداخت شد.
وی ضمن دعوت از خیران و نیکوکاران برای سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بیان کرد: دو شعبه صندوق قرض الحسنه واقع در بزرگراه رسالت، خیابان حیدرخانی، خیابان فرجام، پلاک 555 با شماره تلفن 77247756 و شعبه مالک اشتر واقع در خیابان مالک اشتر، حدفاصل خیابان کارون و قصرالدشت، نبش کوچه الله وردی، پلاک 2 با شماره تماس 66152165 آماده ارائه خدمات بانکی به همشهریان هستند.
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.