مجتبی جانعلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح های نیمه تمام این شهرستان شامل 2 سالن ورزشی در حسن آباد فشافویه، یک زمین چمن ورزشی در قیامدشت است.
وی تصریح کرد: تکمیل مجموعه ورزشی زمین چمن قیامدشت 50 میلیارد ریال و 2 سالن ورزشی در حسن آباد فشافویه نیز 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری افزود: زیرساخت های لازم برای زمین چمن قیامدشت انجام شده، ضمن اینکه 2 سالن ورزشی دریگر نیز در مرحله فونداسیون و سوله قرار دارند.
وی در ادامه از افتتاح مجموعه ورزشی چند منظوره باقرشهر در ایام دهه فجر امسال خبر داد و گفت: احداث این مجموعه ورزشی با اعتبار 15 میلیارد ریال از سال 1392 آغاز و هم اکنون مراحل پایانی را طی می کند.
جانعلی با بیان اینکه تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی از اولویت ها است، افزود: رایزنی های لازم برای تامین اعتبار تکمیل این طرح ها توسط این اداره در حال انجام است.
شهرستان ری دارای 60 هیات ورزشی است این شهرستان به تنهایی پنج مدال از 15 مدال المپیک را کسب کرده است، به همین دلیل این شهرستان را شهر طلایی کشور در المپیک می نامند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، حسن آباد و قیامدشت و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.