به گزارش عصر یکشنبه ایرنا از سازمان زیباسازی شهر تهران، برزین ضرغامی در مراسم 'عصری با هنرمندان' افزود: دلیل آن، این است که در سالهای گذشته نگاه ها در حوزه های مختلف در راستای آرامش و راحتی شهروندان نبوده است و امروز شهروندان از مدیریت شهری و هنرمندان انتظارات بیشتری دارند.
وی ادامه داد: زمانی که با مردم صحبت می کنیم بیشتر آنها به دنبال گریز از این شهر هستند چرا که آنها معتقدند که تهران جایی برای زندگی نیست؛ بنابراین همه گروه ها و نهادها باید با همکاری یکدیگر آرامش را به شهر تهران برگردانند.
وی با بیان اینکه باید شرایط زیست محیطی تهران برای شهروندان هر روز بهتر از گذشته شود، تصریح کرد: هنرمندان می توانند با خلاقیت های خود در راستای برگرداندن آرامش به شهر به مجموعه مدیریت شهری و سازمان زیباسازی کمک کنند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران اضافه کرد: پایتخت هم اکنون نزدیک به 9 میلیون نفر جمعیت دارد به همین دلیل باید برای 22 منطقه شهر جاذبه هایی ایجاد کرد تا شهروندان از آن بهره ببرند.
ضرغامی افزود: در راستای ایجاد فضایی آرام و مطلوب برای شهروندان با توجه به در پیش بودن نوروز 98، هنرمندان هر منطقه از تهران را به مشارکت در پروژه های زیباسازی شهر دعوت می کنیم.
وی با تاکید بر اینکه از نظر حرفه ای فعالیت های سازمان به خوبی تقسیم بندی نمی شود، گفت: باید کاری کنیم که دانشجویانی که در حوزه های مختلف هنری فعالیت دارند به مشارکت در پروژه های شهری دعوت و جذب شده و شرایطی برای رقابت سالم بین آنها فراهم شود.
ضرغامی خاطرنشان کرد: باید فضاهای فرهنگی و هنری متفاوتی از سالهای گذشته برای گردشگران و شهروندانی که به هر دلیل در ایام نوروز در تهران حضور دارند، فراهم کنیم تا زیست پذیر بودن پایتخت بیش از پیش محقق شود.
تهرام/9343 //6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.