جواد شایان خواه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی بازرسی ادواری از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی شهرستان، دو نفر از مالکان یک فروشگاه عرضه مرغ و ماهی، به علت تخلفات مکرر و عرضه گوشت فاسد و غیر قابل مصرف از انجام بازرسی جهت معدوم سازی ممانعت کردند.
وی افزود: پس از توهین و فحاشی به بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان در حین بازدید، از سوی دو کاسب فروشگاه مذکور، بلافاصله موضوع ارتکابی جرم به استحضار دادستان شهرستان رسیده و پلیس اطلاعات و امنیت اماکن نیروی انتظامی در صحنه جرم حاضر شدند.
این مقام مسئول تصریح کرد: ماموران انتظامی ضمن تنظیم صورتجلسه متخلفان را به مراجع قانونی معرفی و با توجه عدم دفاع موثر از سوی متهمان بزه انتسابی، متخلفان محرز و مستنداً به استناد ماده1، ماده2، تبصره 1 ماده3، از ماده 609 قانون مجازات اسلامی، توهین و درگیری با ماموران دولت، حین انجام وظیفه محکوم شدند.
شایان خواه اعلام کرد: متهم ردیف اول به 91 روز حبس تعزیری با احتساب ایام قبلی، پانصد هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و یکسال محرومیت از اشتغال به کسب و فعالیت صنفی، و در خصوص متهم ردیف دوم به 20 ضربه شلاق با احتساب ایام قبلی محکوم شدند.
رئیس اداره دامپزشکی فیروزکوه از شهروندان خواستار شد تا هرگونه کشتار غیرمجاز و غیر بهداشتی را از طریق مراجعه حضوری یا شماره گیری تلفن 76442004 به اداره مذکور اطلاع دهند تا در اسرع وقت برخورد قاطع با متخلفان صورت گیرد.
شهرستان فیروزکوه با جمعیتی افزون بر 33 هزار نفر در 120 کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
تهرام/9897//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.