به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه های این هفته نماز جمعه تشکیل حکومت اسلامی را یکی از نعمات بزرگ الهی بر مردم ایران بیان کرد و اظهار داشت: در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم و این نظام همچنان با قدرت راه نورانی خود را پیش می برد.
وی با بیان اینکه ما تا رسیدن به قله های بلند آرمانی خود راه زیادی در پیش داریم، تصریح کرد: آنچه در این میان اهمیت دارد، حرکت با هدف و امید در این مسیر است.
امام جمعه دماوند ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی و ملت ایران در صدد هستند تا 40 سالگی انقلاب را به نقطه بحران کشانند، اما نمی دانند که این انقلاب مبتنی برهویت اسلامی و از تعالیم و مکتب تشیع تاسی گرفته است.
وی با اشاره به جایگاه ارزشمند نظام اسلامی در قانون مداری، مشارکت مردمی، مخالف ظلم ستیزی و ...، افزود: دشمنان به دنبال این هستند که ایران از رفتارهای مبتنی بر تفکر انقلابی دور کنند چرا که بسیاری از خیزش های مردمی که در منطقه غرب آسیا در حال وقوع است را متاثر از گرایش های سیاسی به جمهوری اسلامی ایران می دانند.
حجت الاسلام دماوندی به دلایل مختلف تاثیر جریان ضدانقلاب بر ذهن برخی از مردم اشاره کرد و افزود: عدم تبیین درست دستاوردهای نظام به ویژه به نسل جوان توسط جریان انقلابی موجب تخریب نظام و جریان های سیاسی در سال های اخیر شده است.
وی تصریح کرد: بسیاری از جوانان به دلیل فاصله گرفتن از انقلاب، اطلاع دقیقی از گذشته ندارند و از طرفی انتظارات و توقعات مردم نیز بالا رفته است.
امام جمعه دماوند ادامه داد: اگر بخواهیم دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را درست تبیین کنیم باید رژیم پهلوی را درست بشناسیم و در این زمینه روشنگری کنیم.
تهرام/7246/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.