سید مهدی هدایت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تخصیص بودجه 10 هزار میلیارد ریالی از منابع داخلی شرکت عمران اظهار داشت: در بخش نصبیات افزایش قیمت بسیار زیادی داشتیم و از کمک و همراهی متقاضیان برای ادامه راه استقبال می کنیم.
مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: به دلیل قصور پیمانکاران واحدها در زمان مقرر تحویل داده نشد و متقاضیان متحمل پرداخت اجاره بهای سنگین شدند.
وی با اشاره به افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر شهر پردیس افزود: بر اساس آمارهای اعلام شده بین 30 تا 40 میلیون تومان واحدهای مسکن مهر پردیس افزایش قیمت داشتند این افزایش به نفع متقاضیان است و کمک خوبی برای ما در تکمیل این پروژه عظیم است.
وی همچنین گفت: واحدهایی که از نظر زیربنا و روبنا مشکل حقوقی ندارند تا پایان سال 98 به بهره برداری می‌رسند
هدایت اظهار داشت: پی گیر رفع مشکل معارض برخی از واحدهای مسکن مهر هستیم اما در زمان تعیین شده برای سایر واحدها ، قول اتمام واحدهای دارای معارض را نمی دهیم.
وی افزود: بخشی از فعالیت‌های ساخت و ساز به شرکت عمران و وزارت راه و شهرسازی و بخشی به وزارت نیرو و وزارت نفت اختصاص دارد و با توجه به پی گیری وزیر راه و شهرسازی و معاون وزیر قطعا تا پایان سال 98 به اتمام می رسد.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به تسهیلات پرداخت شده بانکی به متقاضیان مسکن خاطر نشان کرد: در حدود 2700 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده اما تا به امروز تقسیط نشده است.
هدایت گفت: شهرستان پردیس که در شرق پایتخت قرار دارد بر اساس آمار سال 95 ، 170 هزار نفر جمعیت دارد.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.