به گزارش پایگاه خبری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، ساعت 9 و 10 امروز حادثه آتش سوزی گسترده در طبقه منفی یک ساختمان اداری، به سامانه 125 اعلام که بلافاصله ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای حامل دستگاه تنفسی ، خودرو تشک نجات و خودرو نردبان، به محل حادثه در خیابان گاندی اعزام شدند.
مدیر منطقه دو عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: در طبقه منفی یک ساختمان 6 طبقه اداری یک واحد با کاربری استودیو صدا طعمه شعله های آتش شده بود.
احمد صفری با اشاره به انتشار دود ناشی از این آتش سوزی در تمامی این ساختمان، افزود: آتش نشانان بلافاصله با کشیدن لوله های آبرسانی و ایمن سازی محل حادثه با قطع سیستم برق و گاز ساختمان، به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول به وسیله یک رشته لوله آبدهی به مقابله با آتش سوزی و گروه دوم نیز به طور همزمان به جستجو و نجات محبوسان احتمالی در ساختمان پرداختند.
مدیر منطقه دو عملیات سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: آتش نشانان در یک عملیات حساس توانستند شعله های آتش را خاموش کرده و 20 نفر از افرادی را که در میان دود ناشی از آتش سوزی گرفتار شده بود نجات دهند و از گسترش شعله های آتش و سرایت به اطراف جلوگیری کردند.
وی افزود: نیروهای عملیات پس از خارج کردن تمام وسایل و لوازم موجود، به لکه گیری این آتش سوزی پرداختند و با اطمینان از رفع شعله وری مجدد به ماموریت خود پایان دادند و علت وقوع این آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.