به گزارش ایرنا ، آیت الله سیدمرتضی محمودی روز دوشنبه دردیدار با حجت‌الاسلام‌ سیاح رئیس جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران گفت: خداوند متعال با پیروزی انقلاب اسلامی، نعمت خویش را بر ما تمام کرده است و شکرگذاری این نعمت، عمل صحیح به وظیفه و خدمت رسانی به مردم است.
وی گفت: انقلاب اسلامی با خواست خداوند، اتحاد و همبستگی مردم و حرکت منسجم و متحد مردم پشت سر ولایت فقیه به پیروزی رسید، تمامی مسئولان وظیفه دارند تا برای کسب رضایت خداوند، بهترین خدمات را بی منت به مردم ارائه کنند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین تصریح کرد: ایران اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار دارد، دشمن تلاش دارد تا در آستانه ایام الله دهه فجر ، خدمات نظام را اندک و نظام را ناکارآمد جلوه کند در صورتی که اوضاع کنونی کشور نه تنها با زمان طاغوت که با اوضاع فعلی کشورهای همسایه نیز قابل مقایسه نیست و ایران از پیشرفت های چشمگیری برخوردار شده است.
آیت الله محمودی گفت: در زمان رژیم ستم شاهی ، تمامی ارکان کشور ، تصمیم گیری ها، سیاست و اقتصاد کشور در دست بیگانگان بود و ایران به طور کامل به کشورهای مستکبر دنیا وابسته بود در حالی که امروز این ایران اسلامی ضمن حفظ استقلال خویش، در تمامی معادلات منطقه نقشی تأثیرگذار دارد.
وی افزود: هر چند که امروز کشور با مشکلاتی نیز مواجه است ولی اکثر مسئولان نظام در نهایت سلامت و تلاش در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
امام جمعه ورامین اظهار امیدواری کرد در سایه تلاش و همت مسئولان و حفظ اتحاد و انسجام بین آحاد افراد جامعه ، شاهد بالندگی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.