به گزارش ایرنا، آیت الله محمد محمدی ری شهری روز دوشنبه در دیدار با جمعی از روحانیون شهرستان ری که در تالار شیخ صدوق برگزار شد، اظهار داشت: نباید به حرف های هر کسی اتکا کرد و حرفهایی را بیان کنیم که حداقل در کتابی معتبر بیان شده باشد.
وی تصریح کرد: اگر حرفی بزنیم که خداوند راضی باشد، به طور قطع خلق خداوند نیز راضی خواهد شد.
آیت الله ری شهری با بیان اینکه تحریک مردم علیه روحانیت از ابزارهای جنگ نرم دشمنان است، افزود: دشمنان سعی دارند تا از حساس ‌ترین نقاط ضربه پذیر برای رسیدن به اهداف خود استفاده ‌کنند و مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.
وی تصریح کرد: امروزه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای مجازی علیه روحانیت فعالیت می‌ کنند، چرا که آنها از روحانیت ضربه خورده و با شایعه پراکنی، بزرگ نمایی مسائل کوچک سعی در تضعیف این قشر دارند.
آیت الله ری شهری ادامه داد: دشمنان دریافته‌ اند که تنها راه براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد فاصله و تفرقه بین مردم و روحانیت است و همچون گذشته نمی توانند به این هدف پلید خود دست یابند.
وی یادآور شد: جامعه روحانیت نیز باید به گونه ‌ای عمل کند تا دشمنان ابزار و بهانه ‌ای برای اهداف خود پیدا نکنند.
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با بیان اینکه روحانیون از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب محسوب می شوند، گفت: مردم در دوران بحرانی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر روحانیت حرکت کردند.
وی با بیان اینکه دشمن به رمز و راز ارتباط و تبعیت مردم از روحانیت پی‌ برده و درصدد فاصله انداختن بین این دو گروه است، افزود: در دوران 40 ساله انقلاب اسلامی یکی از اهداف مهم دشمنان، مقابله و مبارزه با روحانیت بود.
آیت الله ری شهری تصریح کرد: در دوره رضاخان، شعارهایی علیه روحانیت با هدف ایجاد بدبینی و تفرقه افکنی بین مردم و روحانیت مطرح می ‌شد ولی جامعه روحانیت رضایت خداوندی را بیش از خوشایند مردمی در نظر می گرفت.
وی عنوان کرد: روحانیت در جهت خواسته ‌های دشمنان حرکت نکند و اجازه ندهند بین مردم و آنها فاصله ‌ای ایجاد شود.
ائمه جماعت به همراه جمعی از روحانیون شهرستان ری به مناسبت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) و هفته فرهنگی ری با آیت الله ری شهری دیدار کردند.
18 تا 23 آذرماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت عبدالعظیم(ع) از سوی شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به عنوان هفته فرهنگی ری نامگذاری شد.
1970/600
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.