سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی در گفت و گو با ایرنا افزود: در اجرای طرح دستگیری سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو اعضای این باند پنج نفره که اقدام به سرقت زاپاس، جک، ضبط، باند و ... می کردند، دستگیر شدند.
وی در ادامه با توصیه به مردم خاطرنشان کرد: در صورت نداشتن پارکینگ مالکان خودرو حتما از قفل کاپوت و قفل مخصوص کامپیوتر برای جلوگیری از سرقت استفاده کنند.
معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری اعضای این باند توسط کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی اظهارداشت : چهار خریدار اموال مسروقه نیز دستگیرشدند که تحقیقات از آنها جهت کشف اموال مسروقه در دستور کار قرار گرفت.
میرزکی با بیان اینکه سرکردگی این باند توسط سارق 27 ساله سابقه داری به نام امیر بود ،اظهار داشت: این سارقان در تحقیقات پلیس به بیش از یک هزار فقره سرقت از ابتدای امسال در نقاط مختلف شهر تهران اعتراف کردند و تاکنون بیش از 500 نفر از مالباختگان شناسایی شده اند.
وی گفت: اعضا این باند، 13 دستگاه خودرو را با شکستن شیشه و یا کلاف کردن درب خودرو ها در نیمه شب و در نقاط خلوت سرقت و پس از سرقت وسایل و محتویات داخلی، خودروها را در نقاط خلوت رها می کردند.
میرزکی افزود: هر پنج عضو این باند از سارقین حرفه ای خودرو و محتویات آن بودند و پس از شناسایی مخفیگاهشان در محدوده میدان شوش طی یک عملیاتی پلیسی دستگیر و در بازرسی از محل نگهداری اموال مسروقه، مقادیر قابل توجهی لاستیک، رینگ، جک و ... کشف و توقیف شد.
وی با اشاره به صدور قرار میلیاردی برای متهمان پرونده از سوی شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران اظهارداشت: مالباختگانی که در نیمه اول امسال لوازم خودرو هایشان به سرقت رفته است می توانند با در دست داشتن اصل پرونده جهت پیگیری شکایت خود به نشانی اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند.
تهرام/3225 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.