به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی اظهار داشت: این طرح از ابتدای مهرماه با برگزاری 50 کارگاه آموزشی در مدارس و سرای محلات چهارده گانه جنوب تهران برگزار شد و پیش بینی می شود تا پایان بهمن ماه 10 هزار نفر از آموزش های این طرح بهره مند شوند.
وی تصریح کرد: این طرح با 6 محور ارتقای هوش اجتماعی، تاب آوری و انعطاف پذیری روان شناختی، مدیریت اوقات فراغت، آموزش عزت نفس و اعتماد به نفس و چگونگی مقابله با استرس اجرا شد.
بهرامی ادامه داد: همچنین بسته اختصاصی آموزش روش های ارتباط موثر ویژه مادران و دختران همراه با توانمندسازی بانوان از سرفصل های این کارگاه ها محسوب می شود.
وی عنوان کرد: این طرح با هدف زمینه سازی برای بهبود وضعیت و ارتقای کیفیت زندگی جوانان، تحکیم بنیان خانواده و اعتلای جایگاه بانوان و دختران در مدارس جنوب تهران مورد استقبال قرار گرفت.
بهرامی با اشاره به ابراز رضایتمندی والدین دانش آموزان از اجرای این کارگاه ها در مدارس افزود: تمامی آموزش ها بر مبنای آگاهی سازی افراد با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی و نیز فرهنگ سازی برای تثبیت آموزش مهارت های زندگی انجام شد.
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.