رضا سالمی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به توزیع منظم تخم مرغ در 10 روز اخیر شاهد روند کاهشی در قیمت تخم مرغ بودیم.
وی افزود: روزانه 80 تن تخم مرغ در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و 60 تن در فروشگاه های زنجیره ای با نرخ دولتی در حال عرضه است.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران ادامه داد: در کف بازار نیز قیمت تخم مرغ شانه ای 16 هزار و 500 تومان در حال عرضه است و به نظر می رسد تا روزهای آینده قیمت تخم مرغ در سایر اماکن عرضه تهران نیز کاهش یابد.

** واردات گوشت گوسفندی کاهش یافت
وی همچنین درباره افزایش قیمت گوشت گوسفندی نیز اظهار کرد: با توجه به فصل سرما کشتار در کشورهای روسیه کاهش یافت و همچنین واردات گوشت از استرالیا نیز کاهش یافت به همین منظور شاهد افزایش قیمت بودیم.
سالمی خاطرنشان کرد: در ماه گذشته روزانه 140 تن گوشت گوسفندی منجمد واردات داشتیم که در حال حاضر این میزان به 70 تن رسیده اما با هماهنگی های انجام شده مشکل واردات گوشت گوسفندی منجمد از کشور استرالیا برطرف شده است.
وی یادآور شد: در حال حاضر گوشت گوساله منجمد نیز در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای با کیلویی 29 هزار تومان در حال عرضه است.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران تاکید کرد: افزایش قیمت گوشت گوسفندی مقطعی خواهد بود و با عرضه مناسب تلاش می کنیم قیمت در روزهای آینده کاهش یابد.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.