مهدی افروزمنش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در دوره های گذشته داورها از سوی هیات برگزاری جشنواره انتخاب می شدند اظهارداشت: به منظور تقویت مشارکت نهادهای مدنی و تخصصی به عنوان رویکرد اصلی مدیریت شهری، کاهش سلیقه شخصی برگزارکنندگان و از آنجایی که موضوع داوری امر تخصصی بوده برای دموکراتیک تر کردن این فرآیند با نهادهای صنفی مرتبط همکاری شد.
دبیر سومین دوره جشنواره رسانه های شهری عنوان کرد: در همین راستا با انجمن عکاسان مطبوعات و انجمن صنفی روزنامه نگاران برای انتخاب هیأت داوران هماهنگی های لازم انجام شد.
وی افزود: کار داوری آثار آغاز شده و به محض پایان یافتن آن، فرآیند ارسال آثار به بخش نهایی مشخص می شود.
افروزمنش با اشاره به اینکه آیین اختتامیه این جشنواره اواخر بهمن ماه برگزار می شود گفت: در این دوره از جشنواره جایزه ویژه به بهترین اثر رسانه ای با موضوع میراث فرهنگی- میراث طبیعی اعطا خواهد شد.
وی اضافه کرد: همچنین جایزه نفرات برتر جشنواره به ترتیب 50، 35 و 20 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.
دبیر سومین دوره جشنواره رسانه های شهری با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا 20 آذر ماه است خاطرنشان کرد: احتمال تمدید این زمان وجود دارد.
به گفته وی تا روز 14 آذرماه حدود 400 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه های تخصصی ارسال شد.
افروزمنش اظهارداشت: علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند با مراجعه به سایت Tehran.ir/rasaneh97 و tehransama.ir آثار خود را ارسال کنند.
وی افزود: علاقه مندان شرکت در جشنواره رسانه های شهری می توانند آثار خود را در قالب خبر، گزارش خبری، مصاحبه، گزارش، یادداشت، سرمقاله، مقاله، تیتر، نقد، طنز، عکس، گزارش تصویری، طرح، کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن گرافی، مولتی مدیا، پادکست، برنامه های رادیویی و تلویزیونی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
دبیر سومین دوره جشنواره رسانه های شهری عنوان کرد: آثاری می توانند در جشنواره شرکت داده شوند که از تاریخ اول فروردین سال گذشته تا پایان آبان امسال تولید و منتشر شده باشند.
وی ادامه داد: همچنین هر شرکت کننده تنها می تواند در 2 بخش و در هر بخش حداکثر سه اثر را به سامانه جشنواره ارسال کند.
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.