به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی افزود: روز چهارشنبه هفته گذشته پرونده ای از دادسرای جنایی به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن خانم جوانی به همراه برادر همسرش مراجعه کردند.
ولیپور اظهارداشت: خانم جوان اعلام کرد که از طریق تماس تلفنی فردی ناشناس به وی گفته اند که همسرش به نام «بهمن» ربوده شده است و آدم ربایان در قبال رهایی، درخواست پول دارند.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه همزمان با آغاز رسیدگی به این پرونده، آدم ربایان طی چندین تماس تلفنی با برادر و همسر بهمن درخواست مبلغ سنگینی پول از خانواده وی کردند افزود: در نهایت گروگان گیران به دریافت مبلغ 100 میلیون تومان رضایت دادند و تهدید کردند در صورت نپرداختن پول، بهمن را به قتل می رسانند.
وی ادامه داد: کارآگاهان اداره یازدهم در تحقیقات از خانواده بهمن اطلاع پیدا کردند که وی با خودرو شخصی «MVM» خود از منزل خارج شده است که بلافاصله با انجام اقدامات ویژه پلیسی، موفق به شناسایی محدوده تردد خودرو در منطقه سعادت آباد شدند.
ولیپور ادامه داد: سرانجام ساعت 9 صبح روز جمعه خودرو حین تردد با یک نفر سرنشین در سعادت آباد شناسایی و بلافاصله کارآگاهان اداره یازدهم برای توقف خودرو وارد عمل شدند که راننده با اطلاع از حضور پلیس فرار کرد.
وی افزود: کارآگاهان با رعایت قانون به کارگیری سلاح، خودرو مورد استفاده از سوی آدم ربایان را از قسمت لاستیک مورد هدف گلوله های خود قرار دادند و راننده آن نیز بناچار مجبور به توقف شد.
ولیپور گفت: با توقف خودرو، راننده آن به نام کامران (40 ساله) دستگیر و در بازرسی از صندوق عقب خودرو، بهمن با دست، پا و دهان بسته نجات پیدا کرد.
براساس این گزارش، بهمن پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی در اظهارات خود تشریح کرد: تولیدی کابینت سازی دارم؛ روز چهارشنبه صبح فردی ناشناس تماس تلفنی گرفت و ضمن معرفی خود به عنوان مشتری مدعی شد که قصد سفارش چندین کابینت برای چند مجتمع آپارتمانی را دارد و به این بهانه با من قرار ملاقات گذاشت.
وی ادامه داد: ساعت 10 صبح روز چهارشنبه از خانه خارج شدم تا به محل قرار که در منطقه اوین بود بروم؛ دقایقی در محل مورد نظر منتظر بودم تا اینکه مشتری طی تماس تلفنی ضمن عذرخواهی، مرا به دفتر کارش در منطقه کن دعوت کرد.
بهمن ادامه داد: زمانی که به منطقه کن رسیدم ناگهان سه نفر وارد ماشین شدند و با ضرب و شتم و تهدید به کشتن، مرا به داخل صندوق عقب ماشین خودم انداختند و دست، پا و دهان و چشمانم را بستند.
وی گفت: طی این مدت نیز که در گروگان آنها بودم، داخل صندوق عقب بودم تا اینکه بعد از 48 ساعت توسط پلیس نجات پیدا کردم.
به گفته معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، تحقیق از متهم دستگیر شده به منظور شناسایی و دستگیری دیگر اعضای گروه آدم ربایی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و فرد ربوده شده نیز در سلامت کامل به اعضای خانواده اش تحویل داده شد.
تهرام/3225/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.