امید سراجی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ استان به مدت یک روز( 17 آذرماه)با شرکت 100ورزشکار مرد در بخش انفرادی سرعت برگزار شد.
وی با بیان اینکه این رقابت در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان انجام شد گفت: در رده سنی جوانان علیرضا نظریان، علیرضا عسکریان و امیر حسین خضری جایگاه اول تا سوم را کسب کردند.
رئیس هیات دوچرخه سواری استان تهران افزود: در رده سنی بزرگسالان نیز سید میلاد قالیچی، حسین محمدیها و امید اسفندیاری جایگاه برتر را کسب کردند.
سراجی گفت: دربخش پیشکسوتان در رده سنی 35تا 39، 40تا 44، 45تا 49، 50تا 54، 55تا 59 و 60تا 64 سال نیز به ترتیب امیر احمدی پور، نیما صمدیفر، امید اسفندیاری، احسان موسوی، علیرضا حسن زاده و سیامک شایان پور برتر شدند.
وی با بیان اینکه 50 خانه دوچرخه سواری در تهران وجود دارد که 6 مورد آن فعال است ،افزود: دراین تعداد خانه های فعال 2 هزار دستگاه دوچرخه وجود دارند.
رئیس هیات دوچرخه سواری استان تهران به ورزشکاران سازمان یافته این رشته ورزشی اشاره کرد واظهارداشت: در حال حاضر 4هزار و 300ورزشکار در سطح استان بیمه ورزشی هستند که از این تعداد 2هزار 800نفر را زنان تشکیل می دهند.
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.