به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این نهاد، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز چهارشنبه در جمع فرمانداران استان تهران افزود: ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان تهران که از مدت ها پیش تشکیل شده است باید جدی تر و قوی تر در حوزه برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ریزی و فعالیت داشته باشد.
وی با اشاره به تشکیل کارگروه های کشوری ستاد چهلمین سالگرد افزود: باید همه دستگاه های اجرایی، انقلابی و مردمی در کنار یکدیگر در جهت خنثی سازی توطئه های دشمن تلاش کنند.
رئیس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: درخواست برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در سطح استان و شهرستان ها از جمله مطالباتی بود که در این جلسه تاکید شد.
وی همچنین نقش رسانه ها را در این زمینه مهم توصیف و بیان کرد: باید رسانه در تمام عرصه ها پاسخگوی نیاز رسانه ای مردم باشد که تحقق این امر جز با راه اندازی شبکه استانی در استان تهران محقق نخواهد شد.
محمودی افزود: گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی منحصر به دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن نیست بلکه باید از تمامی برنامه ها که توسط دستگاه های اجرایی به منظور روشنگری و تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب تهیه می شود بهره گیری کرد.
وی از نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد تاثیرگذار در تمامی مقاطع 40 ساله انقلاب یاد کرد که توانسته با ایجاد هماهنگی بین دستگاه ها و به صحنه آوردن مردم در مقاطع حساس انقلاب مثل، 9دی 1388 فتنه های دشمن را خنثی سازد.
تهرام/3036//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.