رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان ری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 216 نفر از دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم در قالب پنج دستگاه اتوبوس از 16 آذرماه جاری به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
بهروز نصیری با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید از رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آگاه شوند، عنوان کرد: روحانی، راوی و مربیان پرورشی برای تبیین هر چه بهتر اهداف و انگیزه های شهدا و ایثارگران به همراه دانش آموزان اعزام می شوند.
رییس آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان ری نیز در ادامه به خبرنگار ایرنا گفت: 173 دانش آموز دختر دوره متوسطه دوم ناحیه نیز در قالب پنج دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
علی یزدان پناه با اشاره به اهداف اعزام دانش آموزان به اردوی ارهیان نور گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی نسل چهارم انقلاب با این مناطق از اهداف مهم برگزاری این اردوها است.
وی یادآور شد: امروز که نسل جدید کشور در معرض بمباران انواع شایعات و شبهه افکنی های دشمنان نظام اسلامی قرار گرفته اند، برگزاری اردوهای راهیان نور بسیاری از جوانان کشور را در مقابل توطئه های جنگ نرم دشمنان بیمه می کند.
شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.